Tulajdonképpen már két hete öt éves, csak kicsit sok minden zajlik...De aznap persze nem mentünk sehova, sőt előtte sem, és megadtuk mindennek a módját, volt tortareggeli, és bóklászás a Dunaparton, nem sietés, hanem béke és napsütés.

5eves.jpg

Egyszer ötéves az ember....Drága kicsi Ákosom. Édes Kincsem. Annyira szeretem....Amikor az orrom előtt ül, akkor is hiányzik....

Megkérdezi a minap, hogy mi az a "portás balett"? Az nyilván olyan, mint a Tűzoltó Zenekar. Portások szabadidejükben balettoznak. Gondolom. Egyébként kortárs balett.

5evesma_1.jpg

Azért nem nagyon írtam, mert peregnek a napok gyorsan. Én minden erőmmel lassítom, szánt szándékkal könnyedén és roppant lazán....A lehetőségekhez képest. Rugalmasan. Nem izgatom magam akkor sem semmin, és nyitottan várom, hogy hogy alakul a hét. Sokkal jobban megy, mint szeptemberben, azért ebbe bele kellett jönni. Nem merném azt állítani, hogy sikerült, de tényleg hatalmas a különbség az évkezdethez képest, azért nem volt olyan hű, de könnyű ez az új ritmus....Mostanában így-úgy akadt egy-egy szabadnap (Ákos köhögött, aztán Léna, nekem elment a hangom), így mindenki otthon maradt egy-két napot, ezek számítottak. Nem volt olyan nagyon könnyű megoldani, de ha sikerül, akkor olyan jó...És ez a hét is - mint minden eddigi szeptembertől - elképesztő szervezéseket igényel, annyi teendő jobbra-balra, le és föl, Karácsonyi vásár az oviban, a suliban, nekem egy Szépművészetis fogadás csütörtökön, de előtte nyílt óra a baletton, amin ott kell lennem az én kis Balerinámmal természetesen, mézeskalácstészta a kék halacska csoportnak, kézműveskedni az elsősöknak, közben valahogy olyan sok munkám van folyamatosan, és akkor még az angyalokkal való paktálásról nem is beszéltem....

Ez a nyílt nap az oviban, mert olyan is volt. Ákos olyan szépen énekel, imádkozik az oviban, hogy bármeddig hallgatnám....

Itt éppen kismalac. Pedig tigris.

5evesnyiltnap2.jpg

5eveseger.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása