A fent említett kifejezés egy huncut tünetet jelent, ami mostanában színesíti az életünket. Színesítem én magam is, szerintem elég is lett volna az, mert voltunk Lénával finom mexikóit enni (persze rögtön az első kanál chilis sajtlevesnél rájöttem, hogy ez megint nem lesz jó, most, hogy 2 nap alatt túl lettünk a gombapaprikáson), meg korcsolyázni az Omszki tavon Tomival kettesben.

 

 

 

 

Közben a 2. mozgás-neurológián is túl vagyunk, nagyon szépen fejlődik, de most egy még összetettebb átfordulós tornát kaptunk...ó, és lebegőülést....

Mindeközben az én térdem alatt szép piros foltok nőttek, mintha jó alaposan megrugdostam volna egy betonoszlopot - ismeretlen okból. Szimetrikusak a két lábamon, mondjuk 6-6, a kisebbek tízforintos nagyságuak, a 2 nagy féltenyérnyi, persze fájdogál, és úgy látom kicsit dagad. 2 napja orvosról-orvosra járok (két labor, az egyik Pomáz-Kiskovácsiban, hasi, pajzsmirigy ultrahang, fogorvos, nőgyógyász, szemész, fül-orr-gégész, tüdőszűrés, bőrgyógyász, nem is tudom még mi), közben konzultálok a háziorvossal, a nőgyógyásszal és a gyerekorvossal. A szemészeten, a fül-orr-gégén, a tüdőszűrésen és a bőrgyógyászon túl vagyok, ott semmi, bár jó hír, hogy a tüdőmre könnyen ráhúzódhat, úgyhogy oda három hét múlva vissza. Az egyik labor ma lesz meg, utána megyek a háziorvoshoz, közben Tomi Anyukája jön a Lénára, mert ma már elég orvoshoz kísért el szegény. Nagyon klassz volt, ma 6-kor keltünk, mentünk Pomázra vérvételre Tomival, majd vissza a tüdőszűrésre, közben Léna a kocsiban alszik, Tomi vele, persze már javában késve a munkahelyéről (tegnap már ezért szabadságon volt, együtt csúszkáltunk az orvosokhoz hárman, kedves program...), majd a másik laborba Tomi elvisz, ő el, én kengurúval, alvó Lénával vért adok (de legalább mindenki előreenged), majd a jégpáncéllá fagyott, dimbes-dombos, még véletlenül se egyenletes macskakövön Lénával kengurúban gyakorlatilag négykézláb, centiről-centire, házfalaknak tapadva csúszunk haza...vicces volt, én végig kommentáltam Lénának, biztos, ami biztos...(Béci, még mindig nagyon hálás vagyok a kengurúért, csakúgy, mint Laurának a babakocsiért, Dórinak a kiságyért, Katinak, Verának, Antinak a ruhákért, nagyszülőknek mindenért, Jóistennek Lénáért, Tomért - na jó, egyszer még folytatom, lehet, hogy legyőz az erythema nodosum...). Szóval a bőrgyógyász pajzsmirigy rendellenességre gyanakszik, meg tüdő-nyirokcsomó gyulladásra, de ez utóbbi azóta kizárva, és felírt steroidot, amitől én kétségbeestem, mert bár szerinte szoptathatok így, de a többi 5 orvos szerint fel kell függeszteni a steroid szedéséig, addig fejni, majd vissza az anyatejre, ha sikerül. Valami új ösztönöktől vezérelve, amint azt hallom, hogy abbahagyni a szoptatást, azonnal sírnom kell. Olyan jó látni a kicsi Nénót, amikor annyira várja a tejecskét, újabban föl-fölnéz szopás közben és rámnevet (vagy rosszalóan összavonja a szemöldökét, mintha valamit nagyon nem helyeselne, majd eszik tovább, vagy titokzatos okokból kifolyólag kézzel-lábbal elkezd küzdeni a cicimmel, nem értem miért, de most maradjunk a romantikus rámnevetnél...), szóval irtó jó adni neki, és irtó jó látni, hogy olyan elégedett, ha jól lakott, annyira szeretetném szoptatni...Nem beszélve a tápszerezés egyébb kellemetlenségeiről, meg maceráiról...

Jót sírtam az iszonyú édes gyerekorvosnak és végülis, annyit kialkudtam (magammal), hogy addig húzom az időt, amíg meg nem jönnek a leletek...de legalább addig, amíg beszélek a másik nagyan szimpi háziorvsunkkal...Csak elvileg ezt is elég gyorsan kellne kezelni...

Közben drága kicsi Lencsi hatalmasakat nevet ránk, iszonyú édesen játszik velünk, naaaagyokat gagyog, például, hogy gajgajgajgajgaj és felfedezte, hogy az ágya mellett van a számítógép (mármint nem ezt fedezte fel, gondolom, hanem, hogy ott ülünk) és amikor lefekdtetjük aludni ő alvás helyett csöndben kukucskál ki ránk. Így:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eyr750 2016.11.19. 18:42:52

Hogy zajlott a betegség, mi volt az oka?
Köszönöm!
süti beállítások módosítása