lamikriszti 2019.02.25. 14:47

Nem írtam, vizsgaidőszak kellős közepe, éppen jövök haza Kolozsvárról. 4. vizsgámon vagyok túl, még van egy köröm, vagy ki tudja mennyi. De ez a hétvége a kedves embereké volt és az egy lejeké. Két rémes, iszonyú fárasztó, vért izzadó nap után eljövök a maradék két vizsgám elől, mert azokra már nem maradt szuflám felkészülni és nem akarok a gyerekek nélkül tölteni egy szép, kövér hétvégét. 4-kor raktam le a tollat, este 11-kor indul a busz haza. Lucával iszunk meg a liebling Tucan kávézóban egy kávét, és én csodával határos módon találok egy Ibsen darabot a Magyar Színházban 6-9-ig. Ugrálok a boldogságtól. Ennél jobb program nem jöhetett volna, mi9ta vágyom színházba, erre olyan kíváncsi voltam. A jegyet ott kell átvenni. Nincs nálam elég lei, kártyávával tervezek fizetni. Ez nem megy, de a drága kis nő ad nekem szakmai jegyet. Kedves emlékek, jó darab, 30 fős közönség, és akcentus nélküli, szín tiszta magyar.

Aztán 11-kor elindulok haza a nagy erdélyi éjszakába. Éppen csak egyszer hajnal tájban állunk meg a Vegas bárban a Királyhágón. Csak férfiak, kemény, kamionos, tetovált pasik, a személyzet dettó. Odaevickélek a pulthoz. Nagyon megkívánok egy meleg mézes tejet. Tudom, ez nem az a hely, de én most azt innék. Tökéletes értetlenséggel néz rám az ember, akitől kérem, hárman már körémgyűlnek és néztnek. Egyesével átvesszük az elemeket. Hideg tej? Nem. Meleg. Meleg??? Rajkam a mikróba? Rakjad. Méz!?!? Hova? Mellé? Oda is jó. De bele fogod rakni? Igen. És megiszod? Igen. Megtörténik...Odaszól egy a nézők közül: Jó vót? Jó. Mondom én. És megyünk tovább a hajnalban.

De mindez már 3 hete. Vagy valahogy így. Azóta volt egy újabb köröm. Minden pszichoszomatikus tünetet produkáltam, majdnem beleőszültem, de megvan mind a 8 vizsgám, 2 szóbelivel, boldogság...Repkedek a felhők felett, habkönnyű a lelkem...Olvasok, filmet nézek, szökdécselek, nevetgélek. És mindezt a tetőtérben. Lent hadiállapktok, a 2 felvonás - az alsó színt - soha nem jön el -,de a fölső (belülről) KÉSZ!20190222_081449.jpgPersze ferde, de fönt a nappali

20190222_081515.jpg

A másik fele

20190222_081550.jpg

Hálószoba

20190222_081709.jpgÁkos szobája

20190222_081928.jpgLéna szobája

20190222_082004.jpg

Ez is. A kuckó, amit Léna kérésére Tomi készített az emeletes ágyból

20190222_125234.jpgHarisnyás Pippi

20190222_132351.jpgFinduska

20190201_213832.jpgKolozsvár. Szemben született Mátyás király!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása