suli1.pngSuli

Ákosnak elmagyarázom, hogy amikor megy rendelni a kávézóban, mondja, hogy "adok borravalót". Ebből az lett, hogy "kérek két almalevet, meg egy borravalót!"

suli.pngSuli (Ákos otthon van itt)

Ákos: Mama, bennünket miért nem mutogatnak a TV-ben?

én: Mert ahhoz valamiben nagyon ügyesnek vagy okosnak kell lenni...(....)

Ákos: És ha valaki nagyon ügyes bakter?

bicikliznek_1.png

én: Jó lehet péntek este a férjel sétálni vacsorázni (ekkor még búbánatos voltam).

Léna: De ha tele van a szád, akkor úgysem tudsz szerelmes szavakat suttogni.

..................................................................................................................................................................................

Most nem vagyok már búbánatos. Tomi vett nekem gint meg tonikot.

Na jó, nem csak ez. Kedves, próbálokozik, én is próbálkozom elfogadni az új helyzetet, de főleg otthon voltam a gyerekekkel, mert betegek voltak pár napig, hosszú hétvége volt, együtt voltunk sokat, holnap kezdődik a tavaszi szünet, és ez nekem elég...Így már nem nyafogok. Együtt van a család, így minden olyan szép. Nem olyan bonyolult ez....

És megvan a ház terve! Ez továbbra sem jelent semmit, mert ugye pénz még nincs, még költségvetés sincs, de legalább ez megszületett és olyan jó nézegetni.

tervek2.png Az erkélyen a baloldali ajtó, az kétszárnyú, és mindenhol, osztott. És az egész felsőrész fehér fa. Könnyűszerkezetes. ÉÉÉÉÉss, az ágy fölött van egy naaagy tetőablak. Az a jobboldali erkélyajtó fölött van kb.

tervek1.pngItt stimmel az erkély, de van egy szoknyája a fölső résznek, mint lent a c verzión.

Csak a homlokzat trapéz alakú ablaka itt nem látszik, de az első képen igen...Szép kis álmok...De lehet lapozgatni...

tervek.png

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása