Tegnap este nem ért haza a Tomi vacsorára, mi azért zenét hallgattunk és ettünk. Mondom a gyerekeknek, hogy milyen jó ez a muzsika (Budapest Bár), erre táncolni lenne jó...Lencsi megjegyzi, hogy akkor tegyem ezt. Erre én: Táncolni férfival szép igazán. Ákos ekkor cinkosan: "Én vagyok itt az egyetlen férfi, táncolok veled!"....Ó, Istenem, a kisfiam felkért életünkben először táncolni. Felemeltem, hogy majd úgy elér. De a lábán akart állni, így leállt a földre az egyik karjával átölelte a combomat, a másikkal fogta a kezem, és megtáncoltatott....

teplomdombi_iskola.jpg

A Templomdombi Iskola

Közben voltunk pénteken a Templomdombi Iskolában nyílt napon. Először megijedtem, mert láttam pár nem annyira szimpi szülőt, de aztán láttam sokkal több kifejezetten kellemeset. És nagyon kedves volt a két tanító, Lencsi megdöbbentően nyitott, és beszédes, sőt bátor volt. Bekiabált, válaszolt, felszabadultan járt-kelt és vidámam bazsevált (Ákos is). Maga az iskola isteni (Illetve az új tetőtér, az udvar mondjuk gyűszűnyi). Mesebeli, zegzugos tetőtér, Mindenféle alakú termek, kis ajtók, nagyon klassz. Közben hétfőn vagy kedden vagy szerdán felvételi a Szent Andrásba...Még nem írtak, hogy mikor...A szívem egyre jobban Templomdomb felé húz, bár a Lencsi egészen élvezte a szüleimmel a vasárnapi misét (Ákos is ment), de mégis, jobban a mi közegünk a Templomdomb...Hiába, nem tartozunk a katolikus kemény maghoz...Nem akarok meghasonulni. Persze a gyerekemért bármit....Áll a dilemma. Jó lenne, ha Léna láthatná a Szent Andrásos közeget...nem csak a felvételin...

Ákos:

- "Nagyon megélénkültem álmomban." - gyerekrablásról álmodott szegény.

---------------------------------------------------------------

A hétvégén még február volt. Most is az van. Tél.

- Ákos? Miért jöttél ki a kertbe zokniban?

- Azért, hogy ne mezítláb jöjjek ki.

-----------------------------------------------------------------

"Szerzetesek és puncik...Van ilyen?" - hát...egy ilyen kérdés a Szent Andásban....

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása