Folytatódnak. Semmi javulás. Tomi jobban viseli, mint én, ha én éjszakázom, akkor azonnal elönt a totális kétségbeesés. Ma már beszéltem a pszichológus lánnyal, nem biztatott semmivel. Szerinte ez egy hosszabb lélegzetű dolog. Juhéjjj. Lencsi is kivan szerintem, vagy legalábbis ma a Babcsánál akar aludni...Az elmúlt héten (1,5 héten a "nem görcsölünk" felkiáltással próbáltunk életben maradni, azért, hogy nehogy még valami maradandót is okozzunk Lencsinek), de tegnap már nem ment a nem görcsölés. Tomi iszonyú sokat, sokáig dolgozik éjszaka (2-4-ig) Amíg fönt van  kétszer-háromszor megy föl Lénához, és kb. negyed óra alatt visszaaltatja. Már nem fekszik mellé, csak ül, de fogja a kezét. Viszont amint lefekszik, Lencsi feltétlenül fél órán belül felkel. És könyörög a Tomiért. Tehát a Tomi fél (!) órát alszik. Ezt tegnap már tarthatatlannak éreztem, egyszerűen nagyon aggódom a Tomiért. Ezt nem lehet sokáig bírni. Úgyhogy ő feküdt fél kettőkor, én felkeltem kettőkor. Nagyon türelmes voltam majdnem végig. Szépen csendben elmeséltem, hogy kipurcanunk, megvédjük akármitől, nincs semmi baj (a vérfarkas, és a "hiányzik Apa" a két gócpont), meg kell tanulni egyedül aludni, de segítünk ebben stb. Elalszik, de annyira iszonyú felszínesen, olyan éber, hogy ha csak megmozdulok már felébred és görbül a szája, hogy ne menjek el...Én is rettenetesen, borzalmasan féltem gyerekkoromban (a betörőktől), én ezt nem kívánom senkinek, de egyszerűen nem tudom merre tovább. 1,5 órát ültem mellett, mert mindig felébredt, egyszer kiakadtam - diszkréten -, akkor hagytam öt percig sírni, kipakoltam hajnal 3 körül a mosogatógépből, mégse teljen haszontalanul az idő, majd visszamentem, elaludt, fél négy és négy között végre lefeküdtem, és nem aludtam el, amikor már ott volt a mi ágyunknál. Akkor már pirkadt. Akkor ugye jöhet...Nem vagyok az ilyen éjszakák után nagyon feldobva. Pénteken megyünk el, e tekintetben már semmi jóra nem számítok. Viszont klassz lesz ilyen állapotban indulni. Kiköltözök a kertbe.

Ez még a tegnap délután:

Budapest Eye az Erzsébet téren. A London Eye után a legnagyobb Európában. Nagyon jó. NAgyon drága.

budapesteye0.jpg

 

budapesteye.jpg

budapesteye1.jpg

budapesteye2.jpg

budapesteye3.jpg

És a tegnap a felhők között telt. Óriáskerék után Gozsdu Sky Terasz.

Gozsdu terasz.jpg

Éjszaka kompenzáltunk. Menny és pokol.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása