Valahogy az első 3 hónapra felvérteztem magam Lencsinél is, Ákosnál is, és a negyedikre kipurcanok. Legalábbis úgy emlékszem, hogy Mankánál is ekkor nyaldosott az ólmos fáradtság. Pedig zsibongó tavasz, színház (Fajok eredete Szentendrei Tavaszi Fesztiválon, nagyon jó!!!) medvepark, születésnapok, előkészületek én meg tegnap pl. alig támolyogtam...Ákom-bákommal az éjszakáink zavartalanul 2-3 órás szakaszokra oszlanak. Még nem szoktam meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Jöjjél Karácsony! Hol van a Karácsony? Elbújt. Angyaloook!!!! ...Hova vitték? Hol vagytok angyalok?"

Imád mosogatni. Persze minden úszik egy mosogatás után...: " Bízom benne, hogy rendbe teszed."

"- Hol a papucsod?

- A kályhában."

 

A medveparkban akadt egy hatalmas felfújható csúszda. Egy tíz év körüli gyerek pl. a tetején sirdogált, mert nem mert lejönni. Az üzemeltető ember se nagyon hitt benne, de Pic haláltmegvető bátorsággal, gondolkodás nélkül...:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" - Én vagyok a nagy tudós!

- És mit tudsz?

- Tu-du-du-du!"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása