lamikriszti 2010.08.16. 23:03

Zamárdi

Itt még Szabadkígyóson, szamócát szed:

Manka a változatosság kedvéért ismét Zamárdiban volt, Babcsával és a Nagypapájával, no meg Biankával ("Bianka - barátom"), Anitával és kicsit Csabával. A Vitéz-nagymamája szerint tüneményes, Anita azt mondta, hogy elszórakoztatta az egész családot, és ééédesen beszél. Talán mondanom sem kell, remekül mulatott, pedig előtte csak egy napot töltött itthon Torockó és a Balcsi között, de nyilvánvalóan ez engem viselt meg jobban. Én az utolsó három nap letargiába estem, úgy hiányzott, pedig tudtam, hogy ő istenien mulat, normális esetben és is istenien mulatnék, de azt hiszem, most kevés volt a ráhagyás, tekintve, hogy előtte egy nap, vasárnap meg hazajött és szerdán viszik Szabadkígyósra a szüleim, vasárnapig. Én most minden együtt töltött pillanatot, úgy, de úgy élvezek...Imádom. Cukorfalat, ahogy beszél, ahogy kinéz, SIMOGAT!, a hasamban Öcsi babát, az arcomat, megfürdet, én meg sírvafakadok a boldogságtól. Pedig jó ám ketten is a Tomival nagyon, csak kicsit összetorlódott augusztusra minden édesfelnőttkettesünk...Pedig, hogy fogok én majd erre vágyni ősszel...Szóval egyébként Öcsi-baba 25 hetesen 700 gramm és "egészségesnek látszó" izgő-mozgó, Pic fele ennyit nem rúgkapált. És olyan-olyan-olyan szeretettel gondolok rá, úgy várom...Csak eszembe jut, megmelengeti a szívem...Bárcsak egészséges lenne, tényleg. Én a terhességgel jól vagyok még mindig, nem mondom, hogy minden alkalommal szökkenek ki/föl az ágyból, és nincs úgy, hogy kettétörik a derekam fölkelésnél, megint két refluxos nap volt, mint Pocaknál - eddig -, kellemesen jó az étvágyam, igazán nem panaszkodhatom, hogy nem kívánnám például a Nutellát, és legalább annyira éberen alszom, mint egy vadászkutya. Talán annál éberebben. A csöpögő esőre például simán kelek, de a macska vonulásra is azonnal, a kertben (füvön, gondolom nem tűsarkúban, hanem szokványos párnás macskatalpakon) - természetesen. Ez elsősorban Pic-mic miatt van, aki a legtöbb éjszakán félálomban, macival, cumival érkezik, mezítlábacskáin csattogva, közénk. De egy duplapaplan segítségével, majdnem tudok hason aludni.

Vihar után. Egyetlen pocsolya volt a kertben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása