lamikriszti 2010.05.03. 13:30

Nyelv-törlés

Ha Mankának azt mondjuk, hogy töröld meg a szádat, akkor ő azonnal kinyújtja a nyelvét és nagyon alaposan megtörli azt, manduláig. A száját kívülről nem, végülis logikus, nem ott evett. Majd kicsit tisztogatja az asztalt is. Rendes.

Egész hétvégén el voltunk kényeztetve, Pocak a nagyszüleivel állatkertben,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Városligetben, vasárnap Vacka koncerten,  Katlan Tóninál nem evett Óbudán a Főtéren, (szerencse, hogy nekem remek étvágyam van), Gyömrőn az Évánál (itt kaptunk egy 80 éves játékkutyust - Original Bully-t -, amit ráadásul egy szegedi játékboltban kapott az Éva, látogatóban Áginál, akiről én feltételeztem, hogy Emma - ez csak nekem információ, bocsánat), Pap-szigeti kisvendéglőben, úgyhogy a fentieknek köszönhetően aludt egyben 12 órát a saját ágyában. Nagy dolog ez.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi pedig egész szombaton lubickoltunk a csók-dobálós ifjúságban a Tomival kettesben. Gusztustalan egy kifejezést ez. Én találtam ki.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása