Tulajdonképpen csak ezért írok, ezt már tudatni akartam. Nem gondoltam, de tényleg hiányzik egy kicsit, pedig már vártam, hogy eljöjjön ez az idő. Lencsike döntött így, hála Istennek, a múlt héten kétszer eljátszotta, elbohóckodta, utana meg nem kérte, így - gondoltam - megérett a nagy lépésre. Azóta sem hiányolja - úgy látom -, pedig együtt fürdünk stb. Úgyhogy majdnem 16 hónaposan nagylányka. Az alvás továbbra sem könnyű, tegnap reggel nyolckor ébresztettük, egy órát aludt napközben, de háromkor felkeltettem és így is tízkor, sirdogálás árán sikerült ágybatuszkolni. Nem tudom mit tehetnék még, pedig tele volt a nap ingerrel, egész nap Pesten, Katinál Gréta játékai, Mammutban reggeli, Anyánál a könyvesboltban...Imádja viszont a kakaót (bár hasmenése van a hígitatlan változattól) és néha mondja, hogy ka, szánkóztunk a Rodin mellett nagy dombról, voltunk minden múltheti tervünkön, megyünk bábszínházba és Vacka Rádió koncertre, most viszont mennem kell vacsit csinálni, mert ma mégiscsak day off-om volt, és csak az utazas.com-ot néztem és forraltbooroztam az Annával, de még szeretnénk szánkózni is, úgyhogy bele kell húznom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma vacsorázott először teljesen egyedül. Provance-i sült húst, reszelt répás krumplipürével. És tojáskrémet. Egész jól ment a tisztaság szempontjából is, csak a végén ne dobta volna el a tányért.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása