Éppen jól összevesztünk az imánt, mert folyamatosan a karácsonyfát rángatja a tartójánál fogva, le az asztalról. Pedig előtte akkorát szánkóztunk Áronékkal, és olyan jó volt. Teljesen néma csönd van Szentendén, néha egy-egy kutya ugat csak, nagy-nagy hó, Manka vigyorog a szánkóban, és akkor sem sírt, amikor véletlenül felborítottam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most használtuk először a karácsonyi, vadonatúj szánkót szobán kívül, én ma debütáltam, mint főállású szánkóztató, eddig mindig a másik végén voltam, de így is nagyon tetszett. Olyan jó látni, ahogy úgy élvezi. Én is annyira imádtam különsen azt, amikor Apa a Trabant után kötött - szánkóstul -, bár Anya aggódot a kipuffogó miatt, úgyhogy mindig a másik oldalra kerültem, mert úgy egészségesebb. Nagyon-nagyon szerettem úgy. És még faroltunk is. Ezt végülis még most is meglehetne...Ezen dolgozni fogok. Tudom nem jó a légutaknak, de egy évben háromszor...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hétfőn meg Pocak megkapta a 15. havi oltást, az MMR-t (kanyaró, rubeola és mumpsz), plusz a 3. Prevenart, úgy, hogy az ANTSZ nem szállított vakcinát, összesen hármat sikerült kölcsönkérnie a másik dokitól a mienknek, és mi kaptuk az egyiket. Nagyon kedves velünk ez a doktornő, olyan jó lenne, ha ő lenne és ilyen a Léna 18 éves koráig. Nekem ez kincs. És még mellékhatás sem volt (az MMR-nek jövő héten várható, láz.), bár tegnap megint alig sikerült elaltatni ezt a Keljfel Jánost, és hajnalban diaréra ébredtünk. Remélem ennyi volt csak az oltás következménye. De hol van már az a mármor, hogy Szabadkígyóson minden áldott nap 9-kor aludt, és 9-kor kelt. Ez maga volt a tökély. Itt is küzdök, de ez a 9 órás fekvés nem akar sikerülni. Valamiért itt jobban megy a fél 11. Pedig mindent ugyanúgy csinálok, kicsit kevesebben vagyunk, ez igaz, de lehet, hogy áthívok pár szomszédot, ha ezen múlik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása