Mindenek előtt éljen Tami, aki leküzdötte a csúfos vírust és a rémséges László kórházat. Már ki is gondoltam neki egy mesét Diaré úrfiról, akinek a csónakja megrekedt a csatornában, és mindig bizonyos gyerekeknek kell megmenteni őt. Mármint Diaré úrfit. Most Tami mentette meg...

Közben mi dolgozunk a menetrenden; jó oldala, hogy 9-10-ig alszunk este 8-tól, viszont semmiképp sem egyben, hanem eleinte 2, majd 3-4 órás ébredésekkel. De az elalvás napközben megvan, kétszer 3/4-2 órára, és egész jól el is alszik, a titkok csak az, hogy jó időben kell lerakni. Nagyjából 1 órát van szívesen ébren... (ugye, Léna?)...Azt azonban nem lehet tudni mikor, mennyit. Úgyhogy nem tudom megmondani jövő kedden mit csinálunk 5-kor...Most egy órája kúrjongat a járókában Mozart-ra, ja, és cuppog, mert azt mostanában fedezte fel és ez nagyon érdekes :)...Meg azt mondja, hogy hhhhiii (visszafelé szívva a levegőt). És a zenebölcsiben símán túlsikítozta a gitárt örömében. Közvetlen azután, hogy egy-az-egyben kihányta - mindkettőnk összes ruháját számbavéve -, a sütőtököt, a számos térdenlovagolás hevében...

 

Mint látható, egy-egy pillanatra ül egyedül!

 

 

 

 

 

 

Megkapta élete első virágját és imád csiklandozódni, meg kádban játszani, és titokban alvás helyett bogarakat néz (a feje fölött lévő játékbogarakat - nem tenyésztünk ezért egyelőre egyéb rovarokat).

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként nem csak táskákban hordjuk...

 

Itt meg a babával játszik, amit én csináltam (ezen a képen nincs még kész), mert a WAMP-on már megint beleszerettem a Figurka babákba, gondoltam én is csinálok hasonlót...Távolról sem hasonlít, de nagyon élveztem. Picurnak is tetszik, mert csörög mindene (celofán van a testében, a végtagjaiban meg csörgő, van áttetsző műanyag szárnya és pom-pom farka - ettől lett farkas tücsök. Esetleg farkas hangya). Aztán úgy belejöttem, hogy csináltam még. A csíkosban műanyag dobozba mákszemek, meg gyönygyszemek vannak, így csörög...):

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

Itt azért nézünk mindannyian ilyen eltökélten a jövőbe, mert valójában a tükörbe...(ezt azt hiszem nem sikerült elmagyarázni...)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása