Nagyon jó kislány, csak másfél nap volt, ami nem tetszett, azaz az előző bejegyzés...Azóta szépen vándorol jobbra-balra a hasamban (főleg jobbra), néha kicsit megrugdos, de már nem akarok megfulladni, és már már nem dugdossa sem a tüdőmbe, sem a bordáim közé a lábacskáját (vagy kiskezét). De úgy érzem, hogy totálisan keresztben fekszik, tehát a befordulás még nem sikerült (szerintem. Pedig a Tomi is magyarázza neki sokat és simogatja, meg mutatja neki, hol van a lent. Meg, hogy mi az, hogy fejecska)...de pénteken megyünk Charlie-hoz...Hétfőn védőnő, az új, aki rettenetesen irritáló jelenség, csak többesszámban tud beszélni, először nem is értettem, hogy mi van, amikor megkérdezte, hogy "mikorra várjuk a kislányunkat", meg hogy, "mit csinál a férjünk", aztán meg rettenetes nehezen türtőztettem magam, hogy ne tükröződjön az undor az arcomon, de azt hiszem tükröződött. Ja, és megmérte, hogy 77,5 kg vagyok, 15,5 kg-t híztam idáig...természetesen meg is jegyezte, hogy "de belehúztunk...". Ráadásul én nem is érzem, persze a hasam szép gömbölyű, de máshol nem látom ezt a rengeteg, borzalmas sok kilót...Az ágyban éjszaka persze zuttyan jobbra-balra, ha fordulok, de az maga a kislány - vagy én szeretném ezt hinni...

És elvileg ezen a héten mehetek utóljára úszni, és a szexnek is búcsút kéne mondani, de remélem Charlie nem osztja ezeket a nézeteket...

Közben volt egy kicsit Emma és Zorka, most Léna. Meg Léna Júlia. Ó, és kaptunk a Laurától kölcsön egy babakocsit, aminek rettenetesen örülök...különösen, hogy tegnap volt szerencsém tisztázni a munkaügyis lánnyal, hogy 1,5 évig (az első félév után) 97 ezer bruttót fogok kapni...ez egész kétségbeejtő...az 50 ezres (fejenként, tehát 100.000) törlesztéshez képest pedig különösen...hogy fogunk így bárhova is utazni...

Mindenesetre Ábrahámhegyen 4,5 napot még mindenképpen szeretnék szeptember 13. környékén, annyira nagyon-nagyon vágyom az őszi Balaton illatára és csöndjére, hogy nagyon szeretném, ha a kislány ezt még szépen megvárná. Olyan kedves most, olyan óvatos, de azért megnyugtatóan mozog, ami nagyon jó - hátha megteszi ezt a szüleinek, hadd legyünk még kicsit együtt az avar, meg a szőlő illatban, a hegyről nézve a Balatont...

Zamárdi is jó volt a hétvégén Anitáékkal, fürödtünk a viharos Balatonban a gumicsónakkal és esőben grilleztünk a teraszon...pedig nagyon tartottam ettől a hétvégétől. Ó, és a velencei mákos rétest még nem is említettem...csodálatos. (de nagyon igyekszem egészségesen enni, szinte minden ebédre csak salátát eszem sütivel...).

És a 30. szülinapomat sem írtam még...pedig olyan jó volt...Tomi 30 lufival, meg tortával meg ajándékokkal ébresztett és mentünk libegőzni (ott már ősz-illat volt és nagyon jó), meg a várba, meg a Római-partra és akkor mentünk a babakocsiért. Anyaék meg küldettek házhoz 30 meseszép rózsaszín rózsát. Mindezeket képriportban rögzítettem, megnyugtató, hogy valahol ott vannak a kamerán és olyan jók is lettek, csak még odáig nem jutottunk, hogy ide fel is tegyem.

Charlie előtt pénteken igyekszünk megvenni a maradék cuccot, ez már leginkább drogéria meg patika (meg a kocsiülés...), mert mindenki azzal riogat, hogy most már bármikor, és megdöbbentő, hogy én még be sem pakoltam...De én még először Ábrahámhegyre szeretnék bepakolni. Most úgyis úgy néz ki, hogy szeptember 25-ig kénytelen leszek dolgozni, mert ha valóban az Eredics Julcsi jönne a helyemre (aminek borzasztóan örülnék, remélem két év múlva is ezt mondanám), akkor ő csak addigra tud átjönni...Ez annyira nem örvendeztet, különösen, hogy a balatoni hétvégére is kell akkor valami táppénzt szervezni, vagy fogalmam nincs mit. Nem beszélve a rendes munkaidő visszaállásáról, ami nem különösebben hiányzik. Nyilván a plusz egy havi fizetés az nem jönne rosszul, de nem akarok már 8 órát dolgozni, olyan kellemes volt ez a két hónap. Ideális munkarendnek mondanám. 10-2-ig, déltől ebéd, kávé...utána úszni egy kicsit...így szép a munka...le is megyek kávézni most...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kingi 2008.08.27. 22:20:55

jó ez a perspektíva, és jó ez a ruha...kár, hogy nem feketefehér a kép.szép vagy nagyon!

Kingi 2008.08.27. 22:22:32

ja, és tetszenek a lufik..de az hogy nem pukkad ki????vagy ereszt le? nem is lufi talán????
süti beállítások módosítása