Ez az egyik trieszti kép, ami a legnehezebb turném volt idáig, gyakorlatilag minden nehézség megtörtént, ami lehetséges. Például elmaradt a koncert és egy nappal tovább kellett maradnunk és mindezt éppcsak 64 emberrel átszervezni elég nyűgös volt. Közben 15 km-eket gyalogoltunk, én immáron 6,5 hónaposan (mert július 4-7-ig voltunk kint). De istenieket ettünk, mennyei kis olasz reggelink volt minden nap (persze a kaját írom először...), gyönyörű volt a Miramare kastély, úsztunk egy jót a tengerben, egy amfiteátrumban próbáltunk - ezt mosta el az eső...

Közben minden isteni, továbbra is boldog kismama vagyok, de tagadhatatlanul gömbölyödöm, szépen egészségesen eszem, főleg túró rudit meg gyümölcsjoghurtot, és persze bármi kéne, ami édes, de küzdök a lelkiismeretemmel folyton...már 71 kg vagyok és ez elég rémisztő...

Picur rugdos hevesen, különösen - illetve leginkább - amikor fekszem és olvasok. Lerugdossa a könyvet a hasamról...Neve viszont továbbra sincs, komolyan ez a legnagyobb para, mostmár nagyon unom...Tomi a Lili és Lenke mellett kitart - óvatosan -, nekem továbbra is a Hanna, eseleg Ajsa, de a gyenge közösben még mindig a Léna, Janka, Anna Zorka, Anna Zselyke és a héten az Emma.

Nincs türelmem most többet írni, mert a Béci vár a kisruhákkal én meg izgatott vagyok és alig várom, hogy lássam őket. Ezek lesznek az első cuccai. Verától kapott már pár fölsőt, de azt hiszem, azok irtó nagyok. És Anya vett 4 szettet a H&M-ben, még nem is láttam őket...Holnap meg Szabadkígyós, jövő hétvégén Kapolcs, közben belgyógyászati vizsgálat, Monica, névnapom (mert nekem legalább van névnapom, szegény Csirifiszkiónak nincsen még...)

Ez is Trieszt, itt már nem vagyok olyan kis kecses...De valójában sokkal barnább, csak itt nem látszik...A mai ruhámban viszont egyértelműen emeletes torta vagyok. De legalább vidám emeletes torta. És még a szemem se fáj mióta terhes vagyok. És tényleg nagyon vidám...Biztos majd a szülés, meg az utána következő hetek ellensúlyozzák ezt a föld fölött repkedős állapotot...áldott állapotot. Tényleg az - egyelőre...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamutka 2008.07.30. 11:29:02

Mondtam hogy ne nézd meg a videókat, okoska!
süti beállítások módosítása