lamikriszti 2008.05.17. 17:30

csend

Nagyon nagy a csend most bennem: végigbömböltem az egész délelőttöt, és nem, nem a hormonváltozások miatt. Persze még mindig az utazás, rémes-rettenetes csatákat vívok, elsőrorban persze Anyukámmal - másodsorban magammal. De magammal könnyebb...Ott kezdődött -ma -, hogy Tomi hívta a hugát, Anitát, ahol teljesen véletlenül kiderült számomra, hogy Anyukám - tudván, hogy ma találkozom az Anitával volt olyan kedves és felhívta azért, hogy most aztán már az Anita is beszéljen az én buta, felelőtlen fejemmel. Közben én mindössze annyit hallok a telefonban, hogy a Tomi azt az összes három panaszomat sorolja az Anitának, amim van (gyakori pisilés, naponta kb. 1x begörcsöl a hasam és engem le kell segíteni a HÉV-ről-ettől most is kikészülök, ha csak leírom, akkor is, miért kéne, remekül utazom egyedül, mindösszesen elfogadom az udvarias karnyújtást, de Istenem, ezzel visszaélni, így kiforgatni és ezzel elárulni engem...elvesztettem közben a zárójel végét, a düh...Ahelyett, hogy azt mondaná, ami az igazság, hogy semmi bajom (egyébként néha begörcsöl a vádlim, ez persze eddig is volt, és hasonfekve már egy kemény kis puklit érzek magam alatt...eddig semmi pocakom nem volt, ahogy betöltöttem az 5. hónapot, a 20. hetet, mintha varázsütésre egyszer csak elkezdett volna nőni a hasam - tegnap egy pasi át akarta adni a helyet a villamoson...).

Jaj, belekavarodtam...szóval a Tomi ahelyett, hogy mellémállna, adja alájuk a lovat (tudom, nem szándékosan! Ő az egyetlen aki arra gondol, hogy az én lelkemnek mi a jó.) én meg belefáradtam már ebbe a szélmalomharcba, arról nem beszélve, hogy persze, hogy én is bizonytalan vagyok, vannak kétségeim, mindennél jobban féltem én is babát, hát nem vagyok egy szörnyeteg. Még meg sem szültem és máris én vagyok a világ legrosszabb legfelelőtlenebb, legönzőbb anyája. Egyszerűen csak szeretnék még egyet utazni, miért olyan irgalmatlan nagy bűn ez? A közeljövőben nem lesz egy fillérünk se, remélhetőleg szoptatni fogok és még mi minden, most jól vagyok, még van pénz erre, kínélném magam nyilván, képes vagyok kompromisszumra: lemondok Mexikóról, Indiáról, még Tokióról is, de Törökország nem a világ vége. Egyszerűen ki akarok szakadni minimum két hétre a saját közegemből, mást akarok látni (turistát egyet se), de persze, hogy nem akarok fogytékos gyereket...Kegyetlen dilemma és a rengeteg csak jót akaró családtagomon kívül borzasztóan szeretnék egy hozzáértő tanácsot is. Hülye Charlie Brown, egy árva, fikarcnyi tanáccsal nem volt hajlandó megdobni, se pro se kontra, pedig tőle bármit elfogadnék, vagy valakitől, aki utazott terhesen, vagy legalább valami köze van a dologhoz a jóindulaton és a rokoni szálakon kívül. Egy gyerek-gyilkos vagyok, máris, aki tönkreteszi egy életre a lányát? Képes vagyok lemondani is, de legyen akkor alternatíva, lemondtam a távoli célokról Törökország javára, nekem ez nagy kompromisszum, hova alkudjak még meg? Tényleg otthon kéne ülnöm 9 hónapig, függetlenül attól, hogy minden porcikám az utazást vágyja?

Bécikém, Te Thaiföldön voltán kéthónapos terhesen és milyen szép gyerek lett a Mirkó...ez éltet. De pont nálam üt be majd a krach és elkapok egy életveszéleyes baktériumot, észre sem veszem, csak amikor majd hétévesen nem tud megtanulni olvasni, nekem szegezik a kérdést, hogy volt-e a terhesség alatt Törökországban. Vagy elkapom a híres kappadókiai gyerekbénulásos kórt (nem tudok ilyenről, de tuti, hogy van) és egy életen át szembesülök az önzőségemmel, oda az én életem, a gyereké, de persze mindnki megmondta akkor...és én nem hallgattam senkire. Megreped a magzatburok pamukkale fehér sziklái között, elfolyik a magzatvíz 24 hetesen Anatólia porába...már megint sírok, csak most egy könyvesbolt internet-sarkában...szuper...Hétfőig van a repjegyfoglalás...Istenem, küldj egy jelet.....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása