lamikriszti 2008.04.30. 13:16

Mozog!!!

Gyorsan kell írnom, de muszáj, mert világgá kell kürtölni, hogy megjött az AFP eredménye és teljesen rendben van! Fülig ér a szám, rettenetes boldog vagyok - egyébként is rettenetes boldog vagyok, mert van egy kisbaba a hasamban, meg egyáltalán -, persze most azonnal eszembejutott, hogy ugye nem keverték össze valaki más értékeivel és ugye biztos, hogy a mienk jó...? Akkor is vigyorgok, akkor is úgy örülök.

ÉÉÉÉÉs, ez nem biztos, de tegnap este egy picit olyan volt, mintha talán megmozdult volna...persze nem tudom, hogy milyen is az, de azt gondolom, hogy ilyen lehetne, akár...lehet, hogy felizgatta a Vészhelyzet. Megértem.

Szóval 17. hét, délután már nehezebben gombolom be a nacijaimat, kétszer letéptem magamról éjszaka a pizsamát, mert szorított, de még nem látványos a pocak. Semmiképp sem. Tehát gyakorlatilag semmi nem látszik. De én szépen ki tudom dugni este...

Ó, a legdrágább főnököm hozott nekem zserbót és almás rétest ebben a pillantaban, és most Girl from Ipmanemat zongorázik...ilyenkor azt hiszem, hogy ez a legcsodálatosabb munkahely...(de nem azért)...és inkább eldugom a blogot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása