lamikriszti 2008.04.24. 13:57

Én sejtettem, hogy ez nagyon nehéz, amin "publikáltam" volna, rögtön lefagyott, eltűnt valamint minden második betű kínai karakterré alakult. Szemfülesen előtte kimásoltam, így ma reggel friss erővel sikerült...mégiscsak tanulok...

Nevesincs Pimpi kalandjaihoz ez kevéssé tartozik, az viszont mindenképpen, hogy a papája és a mamája szombaton ünnepelné a kéthetes házassági évfordulóját. Úgyhogy egy elképesztő számítástechnikai bravúrral azonnal megpróbálok beilleszteni ide egy képet, hogy a Béci büszke lehessen, hogy nem oktatott hiába az elmúlt 20 percben...

 

Hű Béci, ezt nézdd meg...és még a méret is stimmel...Nahát.

Szóval ez a habos kanapé a Pimpi mamája, mindjár próbálok keresni a papájáról is valami nyalka képet...aha, ez most nem megy.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béci 2008.04.24. 15:21:17

Bámulatosan ügyes vagy Lamikám, nagyon büszke vagyok! Valamint gratulálok.
süti beállítások módosítása