lamikriszti 2018.07.24. 11:52

tet2.jpg

tet3.jpg

Múlt héten szabadságon voltam, és végre, igazi nyár volt legalább hármunknak együtt.

tet4.jpg

Itt velünk volt Tomi is, ez vasárnap, a 40. szülinapi bulink helyszíne, Tahiban.

tet5.jpg

Hét közben pedig nagyon sokáig aludtunk, későn reggeliztünk, és élveztük Szentendrét. Barátokkal voltunk, kürtös kalácsot reggeliztünk a piacon, fürödtünk a Dunában, kiállítást néztünk, órákon keresztül homokvárat építettek a gyerekek (volt, hogy én is 1,5 óráig), hatalmasakat bandáztak a Dunaparton, ugyanazt ebédelték a Teddy Beachen, miközben élőben szólt a jazz...Olyan szép volt...

tet8.jpg

tet9.jpg

tet10.jpg

tet11.jpg

tet12.jpg

tet13.jpg

tet14.jpg

tet15.jpg

tet17.jpg

tet6.jpg

tet18.jpg

Szombat délelőtt a piacon, a palacsinta-must-tejeskávé közben. Közben pedig egy férfi tangóharmonikázik.

tet21.jpg

tet19.jpg

tet20.jpgÉpülgetett a tetőtér (már nem, mert éppen várjuk a banktól az utalást, de talán ma jön meg, így talán jövő héten megint nekiállnak a kis férfiak). Mindenesetre Léna meseszép harmadikos bizonyítványáért ígért mászófal elemekért elmentünk Solymárra, így azoknak a sorrendjét hosszas rendezgetés után térképre vetette, én is dokumentáltam, ami fölöttébb megnyugtató. Legalább ez megvan.

tet7.jpg

 Lent a kilátás a Dunára, ahova igazából nem kéne, de hátha...Milyen gyönyörű!!!!! Ez persze legjobb esetben is egy félméteres magaslatról látszik még a tetőtérből is, de ezt én borzasztóan szeretném.....Micsoda kilátás.....Végre távlatok!

tetoter.jpgÉs a kilátás a tetőről a torpedozó családra:

tetoter1.jpg

A szabadság előtti pénteken pedig megtörtént a 2. megbeszélés a főnökömmel. Felemelő volt. Nem sírtam. Balázs jóvoltából (ügyvéd a családban) felkészült voltam. Állítólag már másnap a szakszervezet nehezményezte, hogy engem kirúgtak, a zenekar pedig szintén megkereste az igazgatót, a Baráti Kör tagokat és a támogatóinkat pedig én kértem, hogy írjanak egy évadértékelőt, és olyan szépeket írtak rólam. Persze mindez mit sem jelent, mármint esetleg egy per esetén jól jöhet, de a mai-holnapi álmomat kicsit segíti. Szóval végül is semmi nem változott, semmi konkrétumot nem tudok, úgy váltunk el, hogy gondolkozik (feltételezem megvitatja a gazdasági igazgatóval például, aki mindent meg fog tenni azért, hogy én a legrosszabbul jöjjek ki ebből) és szerintem ezen a héten várható egy újabb forduló. Repesve várom. Csodálatos így bejárni reggelente dolgozni. Diónyi gyomorral, azt latolgatva, hogy érdemes-e kifesteni a szempillám, vagy biztos lesírom. De legalább nyári munkaidő van, még egy picit élvezem ennek az áldását, és ez csodálatos. Mármint kettő után.

tet26.jpg

Ez még a Fellini egy délután....

tet24.jpg

tet27.jpg

tet28.jpg

Ez a Kiosk az Erzsébet hídnál.

tet31.jpg

Itt pedig a Müpa tábor. 3 irtó cuki pedagógussal, akik egy mesébe gyúrták mindazt amiben egy-egy gyerek jó (Léna balettozott, Ákos franciáról fordított....), összekötve vicces szövegű operabetétekkel.

tet32.jpg

tet35.jpg

Valamikor közben a Tarzan Parkban.

tet36.jpg

tet42.jpg

Giottoval és Gyömbérrel a lovardában.

tet0.jpg

Ez pedig még a balett tábor. Egy Léna-spárga-ugrás.

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása