lamikriszti 2018.06.14. 15:22

(V)akáció!!!!

Az olyan jó lenne, ha ez tényleg azt jelenthetné, hogy holnaptól akkor együtt vagyunk és élvezzük az életet. De nem pontosan így van, mert mi leginkább dolgozunk, és olyan messze van még amikor jó sokat lehetünk együtt, addig annyi hét van. Táborokból három, amikor ugyanúgy korán kell kelni, és ugyanúgy délután későn találkozunk csak...Szóval a kitörő lelkesedés annyira nem kitörő, de legalább hétvégén mulatgatunk....Szombaton spontán szalonnát sütöttünk Lajos-forrásnál:

Vasárnap hárman a gyerekekkel megnéztük a Future Parkot, ami izgi volt, de nem volt hatalmas, 015_2.jpg

majd a 360 Rooftop Bárban elkapott bennünket a vihar,08_3.jpg

04_5.jpg így átszaladtunk a Menzára.

02_6.jpgAz már olyan nyári szünet ízű volt, csak kevés....Ákossal (és Lénával és Emmával) hétfőn elmentünk kontrollra, majd libegőzni mentünk volna a kislányok tervei szerint, de a libegőt éppen karban tartották, így lett belőle Millipop játszóház és csúszdapark a Hajógyári szigeten. Jó kis hármas voltak, Léna olyan boldog volt, hogy vittük Emmát, kár a libegőért.

Azóta meg élvezzük a trópusi klíma áldását, mióta nincs tető ömlik minden nap az eső, bár Aranykezű János már visszatért a nyaralásból, és volt egy nap, amikor megdobbant a szívem, mert egészen kezdett körvonalazódni valami kis tetőtér, de aztán gyorsan lecsapott a tomboló szél, úgyhogy Tomi a hajnal nagy részében harcolt az elemekkel, majd tegnap ismét. Heroikus küzdelme eredményeképpen reggelre már csak öt helyen folyt a víz a lakásba, ma meg annyira esik, hogy már nem is jöttek a kedves Fiúk. Kezdek irigykedni a bármilyen tetővel rendelkezőkre. Mindazonáltal jövő héten vizsgázom, erről inkább nem is írok....egy személyiségpszichológia javító, meg egy másik. Egy bevezetés a pszichológiába II., egy evolúciós pszichológia és egy genetika. Egyébként roppant érdekes szinte mind, tényleg, már talán tudnék okosakat kérdezni a témában egy tengerparton egy-két gintonic után.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.