Ez valami egészen mesebeli, csodadolog. Nagyon vágytam rá, hogy lássam! Füred nagyon hidegen, nagyon fagyosan, jéggé vált Balatonnal, rengeteg korcsolyázóval, mindenki az utcákon szánkóval, korival, síruhában, a parton fakutyát lehet bérelni, a Bergmann még mindig Bergmann, a krémes egy álom, eszeveszett hideg van, az apartmanunk medencéjén a gyerekek korcsolyáznak, a Borcsából a kilátás utánozhatatlan:

b2.jpg

b7.jpg

Mindennel a jégen. Szánkó, fakutya, bicikli.

b17.jpg

b21.jpg

b1.jpg

b3.jpg

b4.jpg

b6.jpg

b10.jpg

Este pedig régi Balatoni novellákat olvastam. A téli tóról is.

b11.jpg

b12.jpg

b13.jpg

b14.jpg

Rengetegen koriztak át a Balatonátcsúszáson Fonyódról Badacsonyba, mi is kacérkodtunk Tihannyal, de végül inunkba szállt a bátorságunk. Pedig lenyűgöző, megunhatatlan, pazar. Néhol fagyott hullámok, jégtolulások, máshol dudoros, de sok helyen olyan sima, mint a selyem.

b15.jpg

b16.jpg

b18.jpg

b19.jpg

Annabella másképp.

b20.jpg

b21_1.jpg

És ki jött hozzánk vasárnap?

b8.jpg

Bobvos Laura és Hatvany Barna!!!!

b23.jpg

b24.jpg

b25.jpg

Pénteken a fenti kis jégtündér, Cukorka, kézhez kapott egy csaknem tökéletes bizonyítványt. A hangos olvasás kivételével (az felnőtt mértékegységgel négyes, itt csak arcocskák vigyorognak vagy szomorkodnak, illetve szép, simogató szavak vannak) minden nagyon-nagyon mosolygós, a legmosolygósabb fejecske, sőt, rengeteg dicséretes tantárgy. Ehhez képest a hétfő-keddi pótolandó leckével enyhén szólva megszenvedtünk...Egyszerűen édes kis Csillag semmiféle időpontot nem talált alkalmasnak, de akármikor is sikerül leültetni olyan látványosan szenvedett, hogy az már fájt. Végül én mondtam, hogy hagyjuk, erre zokogásban tört ki, hogy én nem értem meg, hogy ezt neki meg kell csinálni. Pedig a Balaton elég motiváció volt, és a Bergmannban a csokitorta is egészen méltó kíséretnek tűnt a matek kivonások mellé, de nem...

b26.jpg

b18_1.jpg

b29.jpg

b19_1.jpg

b20_1.jpg

b21_2.jpg

Szombaton persze nem értünk oda korán, sötétedéskor kicsit félelmetes.

b35.jpg

b36.jpg

b37.jpg

b38.jpg

Pénteken pedig a 7 éves Balogh Emmát ünnepeltük Móniéknál:

b33.jpg

b34.jpg

És eljött újra a hétfő, éljen! Már csak négyet kell aludni és hétvége! Gőzöm sincs hogyan oldjuk meg az elkövetkező kát hetet, de sebaj. Anya síel, így ő kiesik a héten, viszont Ákos elkezdett járni balettozni és ebben a pillanatban az első óra után hihetetlenül lelkes. Számolja a napokat, hogy mikor mehet újra. Szóval van még két balett pluszban a héten. Ma én vagyok a napos. Szertorna után megyünk úszni, mert Ákos még nem úszik tökéletesen, és ide most nagyon szeretne menni, a tanár is jó, valamint ott van szép szőke Réka az ovis csoportból. Nagyon lényeges szempont. Ennek okán én is és Ákos is fürdőruhában töltjük a napot, Léna a szertorna után veszi át az úszódresszt, mert fél ötkor van vége Szentendrén a tornának, ötkor kezdődik az úszás. Én kétrészes fürdőruhában üldögélek a munkahelyemen, mert egyrészes fürdőruhában irtó nagy szívás pisilni. Most már minden hétfőn fürdőruhában jövök dolgozni?

Kedden balett Ákosnak fél háromtól, közben Lénát el kell hozni a suliból, hogy 3.15-kor ő is tütüben álldogáljon az ajtó előtt. Ötkor szülői értekezlet. De vannak Magdiék.

Szerdán Tomi első napja az új munkahelyén, de akkor is muszáj neki menni 4-re az Ákosért, fél ötre a Lénáért, mert csütörtök-pénteken megint én vagyok. Szertornára hétfőn Rita viszi Lénát, szerdán egy kedves cserkészlány.

Csütörtökön Anya nincs, ki kell vennem fél nap szabit, hogy meg tudjam csinálni a keddi forgatókönyvet. Pénteken én vagyok.

Hétfőn valamiért csak 12.30-ig van suli (szertorna, úszás). Kedden az oviban szülői az iskolába készülő gyerekek szüleinek (balett Ákos, balett Léna). Szerda szertorna, furulya - Tomi. Csütörtök, már van Anya, balett Ákos, balett Léna. Pénteken farsang, a műsor egy órakor kezdődik, ahol a Léna főszereplő. Hát ezt hogy fogom.....? Két hét szabadságot kiveszek. Vagy kirúgnak.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása