adam_es_eva3.jpeg

adam_es_eva.jpeg

adam_es_eva2.jpeg

adam_es_eva1.jpeg

adam_es_eva4.jpeg

adam_es_eva5.jpeg

adam_es_eva6.jpeg

adam_es_eva7.jpeg

Valamint a mezőn....azaz a Tündérkertben, bocsánat... :)

tunderkert000.jpeg

tunderkert0.jpeg

Boldogság. Földi paradicsom.

Mindeközben itthon:

tokeletes.jpeg

A tökéletes délután kellékei (ha nincsenek itthon a gyerekek). Regény, útikönyv, kávé, lakberendezős magazin (bár ezt pont nem annyira szeretem), és a japán jegyzetek. Ez tökéletes nekem....

mimi.jpeg

mimi2.jpeg

mimi3.jpeg

Ez a poharat fújtam én Parádsasváron! Némi segítséggel.

Most nagymamákkal-Gyuszival vannak a héten délelőttönként. Délután együtt. Hétfőn nagy társadalmi életet éltünk, mi voltunk Zsanettéknél, Annáék utána nálunk, tegnap bent maradtunk a Müpában egy kórusversenyen. Persze előtte szökőkutaztunk, buborékos teáztunk, Ákos egyik kis cimborája is bejött. De ez nem elég....Ákos sír, hogy velünk akar lenni négyen együtt....És én ezt értem. Egy hónapja van nyár és 3 napot voltunk együtt....Ez olyan kevés. Úgyhogy - alig van szabadságom - de péntekre kiveszek egy napot, mert muszáj együtt lenni.....Szomjazunk.....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása