Ma - az utazap napja verofenyes napsutes...nem kanikula,de szep ido. Tegnap elott egesz nap zokogott az eg,mi megneztuk azva Paratyt. NAGY BANATOMRA A NEGY TEMPLOMBOL KETTO ZARVA,Egyet lattunk,ami az felszabaditott rabszolgake, indianoke es arisztokrata felrealmodott utodoke. Lattunk meg a hegyen egy erodot egy szikla fensikon,szikla4.jpg

szikla1.jpgmasnap mar majdnem sutott a nap,igy a gyerekeink az eszaki feltekerol boldogan hancuroztak a vizben,mig mig sult manioka gyokeret ragcsaltunk,szikla6.jpgtegnap meg elhajoztunk ket lakatlan szigetre egy nagyobb szkunerrel,meg a napokban pedig egy kis barkaval tettunk egy kort. ig16.jpg

Paraty meg mindig lenyugozo,rajottem nekem miert ennyire:Pompej,ami el es mozog es szines.ugyanaz a nagy koves utca,a hazak kikopott masa, a cserepek, a homlokzatok,a foldszintes,egyemeletes hazak.ezt en ugy elvezem.Paratyt meghosszabbitottuk egy napal a jo ido remenyeben,most atmegyunk egy szigetre Ilha Grandera,ahol a legnagyobb telepules egy ketutcas falu. Most kezdek csalodott lenni,hogy itt vagyunk Brazilaban es ugy erzem alig latunk valamit.csodas volt rio eseseszep itt is,de ez ket helyszin. Mas minden nagyon latnivalo repulonyi tavolsagra van,de nem akartunk meg kolteni es nem akqrtunk a gyerekeknek olyan sok torodest.most nagyon faj a szivem salvadorert vqgy narmi masert,kielegitetlen vagyok,hogy eljutottunk idaig es tobbet szeretnek latni.innen gyakorlatilag lehetetlen netet hasznalni,egy idegosszeroppanas maga,minden betunel elszall a net,nincs internet kavezo egyqltalan,szoval nagyon meg volt kotve a kezem. Haromestes vergodes aram sikerult a szigetre 2 ejszkara foglalni valamit,de igy repjegyet nem mernek.otthonrol azt gondoltam raerunk eldonteni itt,ami elmeletileg jo lett volna.a kovetlezo ilha granden vila doabraaosban van, valami hotel rekreajos a teplom es a kikoto mellett..es az indianokrol meg nem is irtam,ig15.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.