lamikriszti 2015.01.12. 15:20

leni.jpg

Szép kislányom....Tomi közeben elájult mellette.

Szép hétvégém. Nem történt semmi. Tomi dolgozott szombaton - munkanap volt. Mi addig társadalmi életet éltünk ovis barátokkal (milyen jó nevek): Berta Júlia, Eszter Sára, Márta Rozália, Valéria Anna...Van még Illés bátyjuk is. Klassz kis család. Sétáltunk esőben, ugráltak pocsolyában, ahogy mondják: szügyig. Vasárnap meg elmentünk a Pilisbe, sütöttem vacsorára muffint, öt jó cselekedetért nézhettek mesét. A rosszaság kiüt egy jó pontot. Hát...nem gyűlt össze könnyen a mesére való öt pont...

Pénteken meg rohantam haza, de ezekért a péntekekért megéri: Megyek Lencsiért, aki ébren vár engem, Ákom elalszik. Lénát kicsempészem, drága óvónénik kedvesen kooperálnak. És jön a lánynap. Elmegyünk kettesben cukrászdába, én kapok egy jó tejeskávét, kis királylány kap egy süni sütit, vagy egy kismarcipánt.Itt kivételesen mást. Tejet mindig.

leni2.jpg

Ákosnak viszünk egy ici-pici vonat-marcipánt. Aztán már csak lóhalálában (milyen csúnya szó...ló halálában??? Miért?) sikerül bevásárolni, mert oda kell, hogy érjünk háromra, akkor van az ébresztő. Nekem pedig nagyon-nagyon-nagyon fontos, hogy én kelthessem fel a kis drága cukorfalat gyerekemet.

Aki tegnap kacag alvás közben; Tomi kérdezi, hogy mit álmodott. "Joghurt-hajító gépet!"

És most fogaskerék szeretne lenni farsangon, bár kacérkodik a lakattal is...eddig moly volt a terv....

Lencsi és Ákos vonatozik. Léna elveszi Ákos egyik sínjét. Ákos megszólal: "Léna, ha nem esik meg rajtam a szíved, akkor nem tud menni a vonatom."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása