Ákos így gorombáskodik a nővérével. Lencsi erre persze elsírja magát, mert "azt mondta nekem, hogy bölömbika vagyooook...".

Vasárnap - két hónappal Tomi szülinapja után - bekövetkezett az ajándék is...

repülök.jpg

siklórepülés2.jpg

siklórepülés.jpg

Ott van a Tomi!!!!

siklórepülés1.jpg

Ez pont olyan, mint a Pacsirta című festmény, de nem látszik rajta a Tomi.

siklórepülés4.jpg

Ott van!

siklórepülés3.jpg

Tehát ezeken nem sok látszik...Motoros siklórepülés. Tominak 25 perc, nekem 15. Vác, meg a Duna fölött. Csodálatos. Igaz nekem elzsibbadt a kezem, annyira szorítottam a vázat, de 5 perc után már körbe mertem nézni... Meseszép. Az utas ül elöl, előtte semmi, csak a mindenség. Én végig úgy éreztem magam, hogy Isten tenyerén vagyok, a szél minden rezdülését éreztem - ettől kicsit izgatott is voltam -, de Tominak meg sem kottyant. Ő csak élvezte...Gyönyörű, és hűvös, és nagyon védtelen, de nem volt tériszonyom, és pici voltam, és nagyon hittem a Jóistenben.

Pénteken Móniéknál voltunk, Gergő indult cserkésztúrára. Tomi is segített neki a kocsiig cipekedni, Ákos látja, hogy a Papája viszi a nagy hátizsákokat, és utána kiabál szépen, kérlelve: "Apa, ne menj el cserkésznek!!!"

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása