1978558_10152079087269132_926629928_o.jpg

Persze ennél nagyobb gondjaink ne legyenek soha...Édes, drága kicsi Csillagom (a kislány), tegnap újfent nem ment be a Rolli-Polliba szertornázni, mert megint másik tanár volt. Tényleg megint másik volt az egyik, bár a buszon felkészültünk lélekben Kittire, puff neki nem ő volt. Pedig én már Kittiről ismeretlenül, hasból annyi szépet és jót meséltem, hogy komolyan megszerette a gondos előkészületeknek köszönhetően. Erre puff, nesze neked Kitti, itt van Bence. Hát ezt nem vette be Lencsike gyomra. Szegény kicsi bogaram zokog, hogy be szeretne menni, de nem ismeri az új tanárt, menjek be vele. Bementem. Kiküldtek, így kijött Lénuska, Ákos tartotta magát egy rövid ideig, egyre közelebb sodródott az ajtóhoz, majd amikor már remegő szájszélekkel állt az üveges ajtó előtt, akkor kihívtam. Elmentünk inkább mexikóit enni. Itt drága Tedisem úgy viselkedett, hogy komolyan meggondolom, mikor megyünk együtt újra vacsorázni egy étterembe...Gondolom itt jött ki a feszültség. A Nóra-féle "A" ötlet (jutalom, ha nem sír az oviban), egy napig működött. Ma már kicsit sem. Ákos is sír már reggel, úgyhogy ma több pszichológussal beszéltem, mint reméltem. Elvileg 2 héten belül lesz időpont....Mert ma reggel már Zsóka néni azzal fogadott az oviban, hogy "pszichológus...". Mármint nem ő a pszichológus váratlanul, de ismerkedjünk meg eggyel közelről. Plusz Ákos pedig csak Lencsire "ragad", mással nem barátkozik, csak Lénával és az ő Rainbow-Dash körvel, azaz Fannival és Boróval. Nos, erre a problémára a legkevésbé sem számítottam, Ákost kifejezetten önállónak gondolnám, aki remekül elvan a kis világában, az meg, hogy "ragad" Lénára - mi tagadás -, megdöbbent...Nos, ma így vagyunk...Szép ez a kép, nem? Elmennék ide...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása