Drága kicsi Ákos vasárnap volt 3 éves.

unnamed3ki.jpg

Sajnos a szép képeket nem tudom feltölteni, nincs nálam a fényképezőgép, majd pótlom. Hatalmas, nagy vonatos szülinap volt, reggeli vonatos tortával, egy sereg vonatos ajándékkal, huhogó barlanggal, meg zöld alvósvonattal, diófa várral és vitézekkel, fa szerelőkészlettel, kisvasúttal, épp csak nem költöztünk be a Nyugati pályaudvarra. Majd Karácsonyra. Aztán elmentünk falat mászni a Spider-be Óbudára, a gyerekek úgy másztak a plafonig, hogy azt hittem meg sem állnak, nekem azóta is izomlázam van, én meg úgy biztosítottam...

unnamedki.jpg

Szóval szép napok.

Ma viszont újfent le vagyok forrázva. Egyrészt Lencsi továbbra is zokog, az összes varázslatot elsütjük reggel, és minden hiába...

De a mai kettes számú problámára tényleg nem számítottam...Az ovi ajtajában megállít egy nagyon kedves ovis kolléga, egy cuki kislánynak az anyukája, akivel jóban is vagyok, hogy Ákos fogdossa a kislány cicijét...Tegnap előtt volt három éves, komolyan már ma ilyen gondokat kell megoldanom???? Persze megértem a kislány anyukáját, nagyon más ez az ő szemszögükből a kislány 6 éves, ne fogdossa kisfiú se a cicijét...Ákom imádja a lánykát, tudom, hogy nagyon tetszik neki, és azoknak a lányoknak/nőknek megfogja a cicijét akikkel szimpatizál erősen...Nyilván azonnal elkezdtem magyarázni neki, hogy ezt  inkább ne, a kislány ezt nem akarja, lehet, hogy fáj neki, nem szereti...Ákos erre: "miért fáj neki? Majd megkérdezem tőle, beszélek vele...". Szegény Ákomkám most ez a következő ügy, meg kell érteni, hogy nem szabad megfogni minden kedves lány cicijét...Istenem...mi lesz velünk 10 év múlva????

unnamedeki.jpg

Közben Lencsi otthon meztelenül táncol (Hű, ez az előző bekezdés után furcsa lehet. Nem, nem orgiák folynak, Ákos cicizése is csak a szoptatásból maradt vissza, ha fáradt, megnyugtatja a cici. De erről most el kell kezdeni lenevelni....persze sok férfi van ezzel így, csak ezt a köztes 13 évet kell áthidalni 3 és 16 között. Előtte és utána már normálisnak tekinti a társadalom....). Szóval Lencsi meztelen. Ákos megszólal: Mit csinálsz te itt banyaszült meztelen????

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása