sárkányhajókicsi.jpg                   Sárkányhajózunk a Dunán

Számolom a hétköznapokat, mert megint terror van a bölcsiben. Még két hónap és két hét...Rettenetes soknak tűnik. Ma 8.02-kor Tominak megmondták, hogy ha holnap is ennyit késinek nem mehet be az Ákos a szobába. Hát ezen én úgy felhúzom magam....Ezt nevezem pedagógiának. Büntessünk látványosan, de legalább alaposan. Nagyon fenem a fogam a holnapi beolvasásra. Csak az tart egy kicsit vissza, hogy nehogy az Ákoson verjék le. (Közben felhívtam a nénit. Nagyon kedvesen elmondtam a kételyeimet ezzel a neveléstechnikai huszárvágással kapcsolatban. Nem sikerült. Nem győztem meg. AZt mondja korábban kell felkelni. Hja, ha ez ilyen egyszerű lenne, kérem...) Messzemenően várom, hogy közösen járhassanak már oviba...Ákos ráadásul nem is akar bemenni, sír reggelente, és amikor megkérdezem, hogy mi olyan rossz ott, azt mondja, hogy "nincs ott senki". Ez azért talán nem teljesen biztos, de, hogy rossz szájízzel indulunk az tuti. Ezt nyilván érezheti az Ákom is...

Magdi2kicsi.jpgIgen. Szoknya. Nagyon nagy a feminin befolyás....Reméljük, hogy csak ez...De ha nem, akkor is imádom. Csak azt hiszem nehezebb lenne az élete...

keresztelő3kicsi.jpgBotond keresztelője. Lencsi határtalanul unta a szertartást, de ennek legalább hangot is adott. Folyamatosan kárált, hogy "miért úgy hívják ezt, hogy templom, miért nem úgy, hogy az unalom helye?" Mindezt cseppet sem diszkréten tette.

 

Ma legalább Léna-binda nem szomorkodott, ma ő mosolyogva ment. Balzsam. Mályvacukor a lelkemnek.

fánkkicsi.jpg

                  The Donut Library  - Pozsonyi út

Voltunk lovagolni, én 4 nap után végre izomláz nélkül megyek. 4 napig úgy éreztem, hogy leszálltam ugyan az állatról, de a teste csak a lábam között maradt. Lénuska ügetett, futószáron rendesen, vigyorogva, nagyon élvezte. Ákosról nem is beszélve, aki szerintem észre sem vette, hogy lovon ül. Bősz lovasok voltak. Nevetősek. Vasárnap megyünk megint.

MiraÁkoskicsi.jpg

Gyenes - Vitéz gyerekek_1.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása