bölcsikicsi_1.bmp

Végre-végre vége a kötelezettségek felének. Olyan megkönnyebbülés. Még így is marad elég. De óriáskerekeztünk már az Erzsébet téren,

óriáskerék.jpg

voltunk Hófehérkén az Operában (megint), most már Ákos is, de még a Bazilikában is voltunk egy kolléganőm koncertjén, mindkét gyerekkel, meg Anyával, és ebben a pillanatban egy hétig Szabadkígyóson vannak idilli körülmények között, medencével, homokozóval, roskadozó cseresznyefával, kakaskukorékolással meg nagy biciklivel Lencsinek betonúton, ahol úgy süvít a kétkerekűvel, mint a szél.

tűzkicsi.jpg

lovaskicsi.jpg

homokozónagy.JPG

És ha egyszer egy kicsit az én energiáim felszabadulnak...akkor...akkor AZERBAJDZSÁNI repülőjegyeket foglalok 4 főnek két hétre!!!! Nagyon örülök. Rettenetes nehezen szültem meg ezt a döntést, semmi sem stimmelt valamiért. Volt Izland, ami eszeveszett drága, bár a repülőjegy elérhető, de lakókocsi bérlés 1,4 millió forint két hétre. Nem ragaszkodnak a sok turistához. Megértem. Volt Skócia, de Tomi nem akart a jobb oldalon lakókocsit vezetni. Szardínián olyan sok az európai. Magyar is...Én azt szeretem, ha minél több minden más. Leginkább, ha minden, minden más. Szóval megyek és felhívom a nagykövetséget.

pisilés az első.jpg

Az első férfias pisilés...

Mindazonáltal nagyon hiányoznak. Úgy. Nagyon. Pedig olyan kellemes nászutas életet élünk, imádom. Nyaralás a Tomival lenni minden nap. Moziba megyünk, édes bort iszunk a teraszon a szúnyogfelhőben, alszunk, vacsorázni megyünk, ma 5 olyan hely van napirenden (ebből egy), amit tegnap olvastam az Oktogon újságban, ami egy építészet havilap, és roppant ínycsiklandó építészetileg is, meg gyanítom egyébként is...

Ezt már írtam?

"A rinocéroszok ide betették a tüzet, ezért ki kellett mosnom a pizsamámat. A tüzet leengedtem a lefolyóba, hogy abba táncikáljanak a bacilusok. Én meg fölmenekültem Lénuska ágyába."

És...."A szívem kiabál..."...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása