lamikriszti 2013.05.23. 11:28

Tejeskávé

Azért ennél hosszabb volt az eszpresszó, bőbeszédűbb voltam, de sajnálatos módon, bár írtam egy szép, átlagos hosszúságú bejegyzést, ez a semmibe veszett váratlanul. Ez bosszantó. Olyan köpködésre ingerlő. Képernyő köpködésre. De nem illik köpködnöm, mert dolgozom, ráadásul helyettesítek valakit, gondolom fölöttébb udvariatlan, leköpni a képernyőjét.

sárkány2.jpg

Szóval tegnap ott tartottam, hogy Lencsi művésznő. Aki újra sír reggel az óvodában, hallani sem akar arról a két kis kurta hétről amikor összevont csoportban lenne a saját óvónénijével június elején, már sír ettől is reggelente, pedig még a két kis barátnője is ott lesz, Fanni és Boróka, akik remélem tényleg olyan jó barátnők. Mert másik kettő megviccelte Lénuskát sírásig, azoknak kitekerem a nyakát. Ákomot meg csípte Blanka, ellökte Lilla (bár én ilyen nevű teremtményről ott nem tudok, Blanka egy vadmacska tényleg). Igaz Ákom babakocsival vert bizonyos lányokat...Ó, izgalmak. Visszaverni nem lehet, árulkodni nem lehet, mit kell ilyenkor? Most azt mondtam szóljanak, ha legközelebb, én majd elbeszélgetek velük. Ez egyelőre úgy tűnik megnyugtatta őket.

sárkány3_1.jpg

Szegény drága Ákom-Bákom túl van egy krupp-rohamon, nem fulladt, csak nehezen vett levegőt, közben élőben hallgatta telefonon a mentő diszpécsere, szerinte kruppos köhögés volt, de megúsztuk az ügyeletet, nagyon ódzkodunk Tomival a sürgősségi ellátástól, ha nagyon nem muszáj egy átlagos éjszakát nem szívesen spékelek meg ilyen felkavaró élményekkel. Úgy tűnik akad kaland e nélkül is elég. Azóta meg jól van hála Istennek.

Ákos: "A Vagyonos az egy kövér állat, nem tud jönni és menni és kövér a szeme."

sárkány4.jpg

Én sikeresen átvészeltem egy 176/108-as vérnyomást, azért csak nem múlnak el ezek a kellemes, bársonyos, békés reggelek nyomtalanul. Most erőszakkal nyugodt vagyok. Kedden megyek kivzsigálásra, Reggel 8-ra Pestre. Már látom, hogy az is egy milyen nyugodt, békés, kényelmes reggel lesz. Holnap Nagy Hangszerválasztó gyerekeknek reggel 9-tól Kőbányán. Ott dolgozom, mellette Nagy Sportválasztó is, úgyhogy befíroltam Tomit is vegyen ki egy nap szabadságot, legalább legyünk egy felhő alatt mindannyian.

sárkány5.jpg

Ez a vérnyomásos nap pont akkor színesítette a délutánom, amikor éppen egy nászutas, mézes pár órát kaptunk Anyától. Tejeskávé a Szabadság téri Hüttében Tomival kettesben, ambuláns vérnyomáscsökkentőtől leszedálva, fél kómában, de nagyon nyugodtan, utána mexikói vecsernye, ekkor már több mondatot is elmondtam egymás után, majd végül a Trafóban egy kortárs balett előadás, amit 4 egészen meztelen ember táncolt, tőlem 1,5 méterre. Teljesen rendbe jött a vérnyomásom estére.

sárkány6.jpg

"Olyan nagy ez a sikló, mint Andás nagyapa szülinapja" - Á.

L.: "Nekem rózsa illatú a kakim". Á.: "Nekem körömlakk illatú."

Anya: "Kinek szedjünk virágot?"

Á.: "Iluskának." (János vitéz)

Anya: "Tudod kinek a szerelme Iluska?"

Á.: "Bartók Bélának."

sárkány7.jpg

Á.: Hozom a fütyülőmet. (Sípot).

Anya.: Tudod, hogy a kukira mondják, hogy fütyülő?
 Ez síp.

Ákos lenéz a lába közé: Akkor hozom a sípom.

"Miért felfújod a gatyagumival?" = Miért pumpálod fel a biciklit?

sárkány8.jpg

Apukám (András nagyapa) elesett a motorjával, ezt meséljük a gyerekeknek.

Á.: És a motor működik?

Én: Az igen.

Á.: Ez egy igazán csodálatos motor.

sárkány9.jpg

Á. " Mi nem vagyunk emberek. Én például nem vagyok ember. Én Vitéz Ákos vagyok."ű

Ákos nekem: "Nem azért születtél, hogy mindig rendes legyél." - hát nem....

Á.: "Ma kinek a cicijét fogtam meg?"

Lencsi úszásán (rendesen háttal úszik!)  beszélgetek egy lánnyal, hogy Lencsi milyen apacentrikus tud lenni, ha csak egy csepp figyelemmel is kevesebbet kap, mint az Ákos, vagy legalábbis Ő úgy érzi. Akkor én megszűnök létezni, és csak a Tomi tehet vele bármit. Erre Kriszti megnyugtat, hogy amikor náluk megszületett a kistesó, akkor a kétéves nővér kiosztotta a szerepeket: "Apa az apa, én az anya, a kisbaba a kisbaba". Kriszti - az anyuka -, megkérdezi, hogy és én ki vagyok? A Kincső erre: "Te a Krumplileves". És ez így maradt több, mint egy évig.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása