Két mazsola volt a tegnapi vaníliás krémtúrómban. Az egyik, hogy Magdi eljött 3 unokával a MüPá-ba a Varázscirkusz előadásra (Bozsik Yvették táncolnak a Varázsfuvolára). Persze ez megint úgy volt, hogy én a padlószőnyeg alatt odalopódzom, ha sikerül beülök velük, ha nem, nem. Egyórás előadás, de akkor is...Azt gondoltam, hogy irtó nehéz lesz 3 kicsi gyerekkel elindulni, levetkőztetni, minden. Nem is csodálkoztam, hogy nem hívnak, én sem mertem Magdit, mert biztos rohanás, idegesség, ne is zavarjam, de öt perccel az előadás előtt mégiscsak rácsörögtem. Ők ekkor már boldogan nevetgéltek a Fesztivál Színházban, semmi izgalom. Simán ment az egész indulás...Üldögéltek szépen, így:

Fesztivál Színházkicsi.jpgLencsi, Bibi, Ákos, Magdi

És annyira cukik voltak végig, olyan jó volt velük megint. Szóval ez volt az első mazsola. Aztán még bemutatkoztunk Bozsik Yvettel, aki annyira kedves volt, küzdött, hogy láthassunk még táncosokat jelmezben, de azt már nem sikerült.

Unokatesók.jpg

De a másik mazsola is nagyon jó volt. Este olvastam a kanapén, mindenki elaludt már (Tomi Léna altatása közben), egyszer csak előbukkan az Ákom, megszólal mosolyogva, hogy Mama!, odakucorodik az ölembe, elhelyezkedik, bevackolja magát és ott szuszog tovább az ölemben. A legjobb dolgok...

Annak ellenére ugyanis, hogy eszeveszett feszes a tempó, mégis monoton. Ezt nem gondoltam volna. Hogy lehet a rohanás monoton. Lehet. És nemigen van kitörési pont. Egyszerűen nincs felület hét közben, amibe színt vihetnék. Igyekszem nagyon, tudom, hogy a kapott anyagól kell a legjobbat kihozni, és próbálkozom, de nem túl sok a lehetőség. Amikor otthon voltunk kevesebb volt a pénzünk, de minden napot én színeztem. Ma, Valentin napon például nem fogok tejcsokoládét kenni a testemre a Tominak. Pedig én örülök bármilyen ünnepnek, ha amerikai, ha mongol, ha indián...Lesz rózsaszín pezsgőgolyó szíves flitterekkel a kádban. Ennek főleg a gyerekek fognak örülni. Lesz pezsgő is. Meg szíves csoki.

iroda.jpgEz talán a múlt szerda. Ifjú munkaerők az irodámban. Nagyon tevékenyek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása