lamikriszti 2012.04.21. 21:53

Visszaszámolok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Annyira azt érzem, hogy fogynak életem legboldogabb napjai.Nem hiszem, hogy valaha még egyszer lesz ilyen kerek minden. Rémesen közeledik a február, rengeteget gondolok arra, hogy újra igába hajtom a fejem, most egész nap a két legdrágább gyerekemmel vagyok, kint a levegőn, bámuljuk a hersegő zöld rügyeket (amikor éppen nem egy autó elől szedem össze a Lencsit, vagy Ákom nem földet töm a szájába, netán akkurátusan morzsolgatja a virágaim bimbóit), de a magunk urai vagyunk, vagyis az én uraim ők, de én furfangos vagyok, és imádom őket, és néha olyan nehéz, de nem tartozunk elszámolással senkinek, az ő mindennapi örömükért és a Tomiéért vagyok felelős, de ez édes teher. Februártól négyünket 4 intézmény kér majd számon, kapkodunk folyton, rohanunk, még a stessz fogalmát is gyűlölöm, nehogy magát az érzést, és alig lesz idő egymásra, nem hogy arra, hogy elmerüljünk egymásban. Rettegek ettől. Tudom, mindenki ezt csinálja, nekem sem lesz kiút, de félek tőle nagyon. És egyelőre nemigen látok más alternatívát. Tomi nem annyira akar Afrikába menni önkéntesnek a gyerekekkel. Gyerekek nélkül se, azt hiszem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ó, és nem is írom...pedig...Drága kicsi Ákom 16 hónapos korában felhagyott a cici, mint táplálékbeviteli forrás használatával. Önként, fokozatosan. Legutoljára maradt a kádban, este, de végül az is már csak 2-3 kortyra apadt, kb. két hete meg éppen csak megnézi befér-e még a szájába, azt is csak pár naponta. Pont addig szopott, mint a Lencsi, neki is va-va volt az első szava, ő is 4 hónapot várt a foganással. És mindkettőnek ugyanazok a szülei. Hm...Micsoda apró kis érdekességek. Szóval valószínűleg többet nem szoptatok. De még mindig a cici a legnagyobb megnyugvás, ha fáradt vagy ha szomorú...Bár már csak böngyölgeti...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása