Valószínűleg erről és még más dolgokról nem fogok most írni, mert itt játszik mellettem Öcsi, és gyanítom, hogy nem tetszik neki, hogy én egyedül számítógépet pötyögtetek, mert azt ő is nagyon szeret. Már figyel is lentről, mint egy kis kutya és óbégat. Már nyög...Majd folytatom. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként veszélyes is, mert újabban rákapott arra, hogy a 4 kis fogával, úgy harap, mint egy vámpír.

Szóval az első öt önálló lépés múlt héten Ábrahámhegyen esett meg (azóta 2+2), majdnem elkaptam a pillanatot, de nem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Balaton egyébként gyönyörű volt és nagyon kellemes, majdnem pihenés is, de inkább az aktív fajtából. Én nem tudom, hogy két gyerekkel egyáltalán lehet-e bárhogy pihenni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként semmi nagyszabású nem történt, tulajdonképpen - különösen, hogy Ákos itt brümmög mellettem - nem jut eszembe semmi...Továbbra is meggebedek egy-egy vagy csak egyetlen egy szabad estéért vagy két óráért, erre nem sok esély van, de tegnap eljutottunk négyesben a Szépművészetibe, ahol a ragyogó kis kiállításba (El Greco-tól Rippl-Rónaiig) nem mélyedtünk bele, de láttuk. Még a gyerekek is élvezték, Léna mindenáron múmiákat akart nézni (látta), Ákom, meg belebódult egy dúskeblú teremőr hölgy idomaiba, egy pillantás kellett neki ahhoz, hogy kigörbedjen a kezemből egyenesen a nő halmaira, majd őt békésen elterülve pihegjen. Könnyen elérzékenyül a mellek láttán, idáig azt hittem csak az enyémek iránt fogékony, de úgy látszik nem.

A nagy projectünk folyik, Ákos gyakorlatilag nem szopik éjszaka, bár Tomitól nehéz lenne kicsikarni ezt (neki), azért kel ugyan, de legalább 2-3-4-5x csak. Tegnap Léna ébredt nyüszítve hajnalban, hogy "Megvan az Öcsi???". Szerencsére megvolt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sikerült megint a blogra legalább 4 percet szánnom, átolvasás nincs, bocsánat. Grecsó Krisztián: Mellettem elférsz és Láng Júlia:  Párizs fű alatt - nekem tetszettek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása