Szürreális, de tényleg ránézek és nem tudok betelni vele, hogy annyira édes kis cukorfalat...És tegnap 7 órát aludt egyben, életében először...igaz a mi ágyunkban és fogtam végig a kezét. Mennyit számít ez (mindazonáltal a helyzet változatlan alvás terén, bár talán az Infacol picit segít). Persze drága kicsi Lencsi a Fillér utcában aludt, így lehetett. Még azzal sem akarom megbántani Lénuskát, hogy Ákost átszellemülten nézegetem. Egyszerűen egyik tüneményesebb, mint a másik, nem győzök hálát adni, hogy - még - ilyenenek.

Egyébként semmi különös...Manka sziporkázik, nem lehet betelni vele. De, hogy honnan vette azt, hogy "baszd ki", el sem tudom képzelni. Én életemben nem mondtam ezt, Tomi se (itthon legalábbis), a nagyszülőkről és a bölcsiről sem feltételezem. Eléggé meglepődtem, és nem mondhatnám, hogy könnyű volt úgy tenni, mintha nem hallanám...(Először muszáj volt rákérdeznem, mert azt hittem nem értem jól...)

"Papa mindig megy dolgozni...Nem talállak. Keresgetlek...Nem tudlak kihalászni dolgászból...".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása