Bele akartam kezdeni a titokzatos kisfiú következő epizódjába, de azt hiszem ez most nem fog menni. De sütöttünk mézeskalácsot:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És még két mondat: "Cigányokkal álmodtam.", valamint berekedtem, elment a hangom, de megvígasztalt: "visszajön a hangod a szádba"...A címben lévőt nem tudom honnan vette. A bölcsiben a libidóról beszélnek? Felvilágosult intézmény...

"Megint elcsodálkozik a Papa: mi van itt?" - a Lego házra, amit épített. "Fagyott kutyaláb vagyok". Éppen van egy ilyesmi Parti Nagy Lajos kötet..."Fagyott kutyaláb ugrik még nagyobbat." Egyébként egy csomó verset meg dalszöveget tud és folyton ezeket mondogatja. vagy azt, hogy "folyton kakaót kérek". Én is.

"Meghéjjazom" - megpucolom a mandarint, és tényleg megpucolja. "Én vagyok a Kisjézus".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása