Tegnap azt mondta, hogy "inni", amikor szomjas volt és a pohárra mutatott, szerintem azt is mondta, hogy "enni", és már harmadszor hallottam, hogy "kutya", de mindig csak az orra alá dörmögi, és ha kérem, hogy mondja újra, akkor szégyellősködik.

Szintén kedden eljutottunk a Bíró utcai bölcsődébe, ami olyan szimpatikus volt, de hiába. Tulajdonképpen szépen rávezettek, fölöttébb diplomatikusan arra, hogy nem kell ez nekünk, mert a heti 2 nap rosszabb, mint a mindennap-járás, mert labilitást, bizonytalanságot szül, és egyébként is, jobb hároméves korig otthon, akárki, akármit mond. Szerintem csak nem volt helyük, de így humánusabbnak tűnt nekik az elutasítás. Persze ma úgy hiányzik, hogy nincs itthon (Babcsával van, mától szerdán, nem csütörtökön). Úgyhogy várom a várólistás, 157. helyen lévő kérvényünk elutasítását a szentendrei bölcsiből is, ahol én magam, úgy teveztem, hogy fél napot lenne, de minden nap, mert onnan el tudnám hozni.....azt hiszem itt valami hiányzik, ahhoz, hogy érthető legyen a fenti bölcsi-kérdés teljesen. Azt jövő héten megosztom.

Ez manka igazolványképe a kínai vízumba. Az még nincs meg, csak a kép. Én csináltam.

A bölcsiben is, és általában annyiszor, és annyi ember mondja, hogy milyen szép kislány, hogy gyönyörű-gyönyörű. Én is szép kislány voltam, nálam elmúlt, szerintem kiskamasz koromra. Bár neki ne múlna el, azért az sokszor teszi könnyebbé az életet, ha valaki pofásan néz ki.

 

 

Tegnap még összefutottunk Csillaghegyen a Somáékkal és elmentünk hozzájuk. Miközben kilométeres babakocsis sétákkal, játszóházak feltérképezésével vadregényes helyeken edzünk Kínára (feszegetjük a határainkat, de annyira tegnap sem sikerült elfárasztani, hogy végigaludja az éjszakát. Én elfáradtam a reggel fél 9-től este 7-ig gyaloglásban/utazásban/programban.) Szóval a kétéves Soma néha megríkatta Picurt, de elképesztő egyenes és őszinte, ez engem lenyűgözött. A mamája megkérdezte tőle, hogy

"Soma, mit csináltál a Lénával? Miért sír?"

"Rácsuktam az ajtót."

Majd a Réka jóhiszeműen:

"Véletlen volt?"

"Nem, szándékos."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása