Klassz. Nem különösebben vágyom rá. Csak két napot dolgoztam, de szegény kicsi Lénuskát fél 7-kor kellett ébreszteni (az eddig egészen kellemes 8-fél 9 helyett), alig volt magánál, a varázsigéig, amely az, hogy "itt a kakaó is", ekkor lehull az álom leple és egyszercsak kipattannak a szemei. Ez nagy segítség. Mindemellett hétfőn hatig voltam a MüPá-ban, így 8-kor került az asztalra a leggyorsabb halrudacska-vacsora, 7 helyett, minden csúszott, de altatni nem nagyon kellett, izgalmas volt Pocaknak egész nap Anyával a munkahelyén. Ez első pillanatban kicsit rémisztőnek tűnt, de remekül abszolválták (nem volt más megoldás), Tomi is csodálatos módon pontosan 4.15-kor végzett, aztán már csak elszaladtak értem a város másik végébe, aztán pedig hazaröpültünk 30 km-t és nekem 10-kor kiesett a kezemből a lant. Szép remények a jövőre. Teljes élet. Szerdán Babcsánál Picur, az legalább neki nem volt szokatlan, én is hamarabb végeztem, eegyedül mentem érte kocsival, onnan Tomiért, még a Hajógyári szigeteken lévő óriás csúszdákat is kipróbáltuk, úgyhogy ez már túlélhetőbb volt. De nagyon-nagyon vártam már, hogy ma drága kicsi Lénámmal homokozhassak a Bükkös patak mellett.

Egy régebbi "Titkos kerje" bejegyzés többek között a Tomi szülinapi ajándékára utalt, ami 3 shanghai repülőjegy június 16-tól két hétre. Azt hiszem, hogy Tomi tényleg örült neki (nyilván nem kell mondanom, hogy én mennyire), Lencsi nélkül meg nem szeretnénk már menni, mert nagyon hiányozna. Talán neki is jó lesz velünk, a repülőjegy két éven aluliaknak csak jelképes (az összeget és a helyet is tekintve - kap egy mózeskosarat a gépen), de velünk van. Őszintén szólva, vannak bennem félelmek, de az olyan jó, hogy a Tomi bíztat, pedig tud a storno biztosításról. Borzasztóan várom, de tartok tőle, hogy - bár meglepően olcsó, akciós jegy -, még így is könnyelműség erre költenünk, ennyire nem tesz jót a gyes a büdzsének. Szóval félelem no. 1. - felelőtlenül költünk, éhen halunk nemsokára. Félelem no. 2. - kicsi Léna hogy bír 8,5 órát a repülőn (egyszer éjsazka, egyszer nappal)...? A harmadik engem eddig nem izgatott, Klári-Juli unokatestvéreim ültették a fülembe, hogy egy ilyen kicsi gyerek, hogy vesz 6 óra időeltolódást? Tomi azt mondja, hogy amíg nem próbáltuk nem tudjuk, mindenki máshogy reagál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása