Először is Bugi babáról, aki kapott cumisüvegből vizet, a nagy piros kutya úgyszintén. Utóbbi biztos, ami biztos szembe is kapott egy keveset. Mindenkinek fel kell vennie a saját papucsát, ez alól Bugi sem kivétel, neki az új - Babcsa által varrt - kiscipőt kell viselni. Miután pár napig náthás volt, a Tomi és az én orromat is szorgosan törölgette, de ami nekem lenyűgöző volt, hogy Magdi egy nap alatt megtanította orrot fújni. Kicsit halványul a tudás, meg a nátha is, de remélem azért megmarad (az orrfújás képessége, anáthát tudjuk nélkülözni)...És egyszer megmosta a saját hasát, és egyszer megsimogatta a Tomit, majd az én arcomat. Mondanom sem kell ettől teljesen elolvadtam. A nagytestű kutyáktól elkpesztő extázisban van, sikongat és tulajdonképpen rendesen meg van ijedve, különösen Hetti kutyától, aki kb. 8-szor akkora, mint ő, de azért győz a kíváncsiság, meg a lelkesedés, és iszonyú aranyos, sikongatva, remegve nevet. Még az új Taratnino filmet is láttuk, még türkiz bársony répanadrágot is vettem, sőt egy egész napot kávéztunk-Veráztunk-sétáltunk az Andrássy úton, feltérképeztük az új boltokat, megnéztük a Kati Wine and Coffee-ját, Léna olyan tökéletes partnerem volt, hogy csuda. Gyakrabban kéne ezt csinálnunk. Szombaton pedig megpróbálunk színházba menni, Anya vigyáz Mankára, mi meg esetleg megnéznénk a Dürrenmatt Fizikusokat. Remek lenne...Valamint ma egy szentendrei restaurátor elvitt bennünket egy mesebeli kisházba, tele antikvitásokkal, verandás műteremmel, ó, de jó kis hely volt...Az az asztalos aki, végül nem csinál Lénának egy ágyrácsot és egy polcot 200.000 forintért...pedig én olyan szuper gyerekszobát terveztem, már tűkon ülök, hogy átrendezhessem. Különösen, hogy Pocak már megint kiesett a kiságyból, a két kivehető rács helyén. Azóta persze az is bent van újra, de bele se merek gondolni, hogy hol van biztonságban. Mennem kell Vészhelyzetet és Grace klinikát nézni, mert ezeket nagyon szeretem. Schade.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása