lamikriszti 2009.11.01. 18:21

Tura, Medvepark

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tegnap Pic-Mic-cel és a Vitéz-nagyszülőkkel megnéztük a - szerintem legszebb magyar kastélyban (legalábbis én ezt választanám,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 teljesen élhető méretű, és olyan gyönyörű...) - a turai Schossberger család nyári lakában a Halloween mulatságot, ami jóval szerényebb volt, mint vártam, bár tényleg volt sült gesztenye, meg töklámpás, sőt Pocak bőszen falta a lilahagymás zsíroskenyeret is, mindenesetre hazafalé még beugrottunk a medvefarmra, ami elképsztő volt, erre nem is számítottam, még Manka is brummogot egy párat. Rengeteg, vagy 30 mackó, tőlünk 1-2 méterre nyalogatják a benyújtott fakanalakról a mézet, mellettük farkasok, szintén karnyújtásnyira, kicsit arrébb falkában - de az arréb is 25 méter...meg rénszarvas, vaddisznó konda, őzek, jó kis játszótér, kisvasút, meg eszem-iszom, de a macik és a farkasok egész hátborzongatók, különösen, hogy nemrég fejeztem be a Funtineli boszorkányt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval isteni program volt, ma pedig a nagymamájával randalíroz egész nap, hatalmasat sétáltak Szentendrén, és én tegnap még a Kati szülinapi házibuliján is voltam, abszolut nagylányként, jó sokáig, rendesen, ahogy egy házibuliban illik, a Katiék szuper új Logodi utcai lakásában, remek kis társasággal. Nagyon jól esett. Úgy rámfért, ki voltam ám éhezve pontosan erre, és Tomi egyedül altatta el minimális sírással Picurt, kenyai utifilmre, megdöbbentő módon szoptatás nélkül. Próbálkozott, de olyan szőrős volt az a cici...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása