Gyors helyzetjelentés, amíg alszik szegény kis kimerült Pimpi...

                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Először HÉV-eztünk együtt Nénóval, a megállóban várt már a Béci, mert hozzájuk mentünk tegnap délután. A HÉV-en nagy várakozásaim ellenére és a kellemes döcögés mellett sem aludt, hanem flörtölt az utasokkal. Béciéknél is vigéckedett, meg nézegette a sok gyereket (Mirkót, Sárit meg Grétát - akik időnként odajöttek megsimogatni Lénót), fél órácskát aludt Mirkó ágyában, megvártuk még a Tomit is, majd még élveztük tovább a jó nagy társaságot és így fél 9-re haza is értünk, ahol még boldogan megfürdött, csak aztán lett sírás-rívás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ráadásul még mindig össze-vissza alszunk, elmúlt a jó világ, de lehet, hogy a nátha miatt, ami kb. 3 napja tart...Ma vettem orrszívó-porszívót, ki is próbáltuk gyorsan, jól elbántunk vele, nem is volt olyan vészes, mint gondoltam...alszik is kicsi Léna végre 4 órája. Mert ma reggel meg 7-kor keltünk, Tomi ment a Nagyvárad térre egy tanfolyamra, mi vele reggel a Filharmonikusokhoz a MüPá-ba, én teljesen meghatódtam, olyan jó volt...Géza ölébe vette Lencsit és zongorázott neki, Éva vetkőztette, Péter altatta, mindenki irtó kedves volt és még linzer karikát is ettem tejeskávéval...éééééés ketten jöttünk haza, Léna érezte, hogy most ügyesnek kell lenni, és szépen szendergett, még életemben először tankoltam is. Úgy tettem, mint aki végtelen rutinos, csak azt sem tudtam, hogy a kulcsot oda kell-e adni (nem kellett), de elméllyülten néztem a kutat, mert gondoltam az olyan "ezerévevezetek"-es....  Sajnos a patikáig behúzott kézifékkel sikerült, de lehet úgyis, csak a Tomi biztos nem fog örülni. Egyébként isteni volt, még arra is rájöttem, hogy milyen hasznosak a táblák, hogy mennyi van belőlük, és milyen okos dolgokra hívják föl az ember figyelmét. Végül is olyan, mint egy képregény. Ó, és írtam még egy mesét Bebéről, a csíkos lábú vízilóról, aki a világ legnagyobb hőstettére készül. Közben pedig esik a hó...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamutka 2009.02.21. 20:38:30

Jaj úgy sajnálom, hogy beteg lett a Lencsi! Remélem semmi közöm hozzá. De azért valószínűleg igen, úgyhogy sajnálom!!
süti beállítások módosítása