Ha már itt vagyok gyorsan leírom, hogy ráébredtem, hogy semmit nem sterilizáltam és vasaltam, ettől tegnap este azonnal hisztérikus rohamot kaptam, aminek az lett a vége, hogy Tomi cumikat főzött én meg kétségbeesetten mostam az új ruhákat, amikről eddig nagyvonalúan teljes higiéniát feltételeztem. Szegény kislány, semmije nincs kivasalva, de én ráadásul rettenetesen ódzkodom ettől a művelettől, különösen most, hogy már olyan gyönyörű rendbe raktam a ruháit napok alatt. És persze annyira nem áll erre rá az eszem, hogy az eszembe sem jutott idáig, hogy a még becsomagolt ágyneműt is...egyszerűen azt hiszem én nem vagyok elég steril egy újszülöttnek...egy koszos, szájpenészes kislány lesz, aki belehal a bacilusokba...Úristen. Egyébként semmi bajom, szabad - antisteril - életem első napja itthon, ami csodálatos lenne, eltekintve ettől a parától. Még csak jósló fájás sem, csak kíváncsi várakozás (mostmár enyhe kétségbeeséssel vegyítve)...Szombaton színházban voltunk meg a Castroban vacsoráztunk a Tomival, tegnap pisztrángot sütöttünk grillen és még a fűnyírás is kész, csak semmi nincs kivasalva. Persze most is kettőre megyek a Xéniával találkozni, mert kapuzárási pánikom részeként kell vannem egy fekete cipőt, ahelyett, hogy vasalnék...1/2 6 Charlie. Szegény Tomi meg másfél órát aludt, mert egész éjszaka tevezett. És még nincs összeszerelve a kiságy se...nem beszélve a nemtudom milyen szerről, amivel nyilván le kéne mosnom azt is....Nem tudom, hogy fog ez nekem menni...holnap 11-re jön a Béci, meg a Mirkó, nyilván akkor is sterilizálni fogunk együtt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamutka 2008.09.29. 12:56:21

Együtt vasalunk! De jó lesz, meglátod milyen jó :)
süti beállítások módosítása