Úgy ficereg, hogy őrület, azt hiszem jön-megy a hasamban, hol itt dudorodik, hol ott, már egyszer-kétszer kiszorította belőlem a szuszt és tegnap előtt két cipőbe alig bírtam betuszkolni a lábam. De aztán belement, majd meghaltam egész nap, kikandikál a húsom, de talán ma már nem dagadt be...most nézem és úgy tűnik nem, de azért nem kockáztatnék egy zárt cipővel...

És a kapolcsi sátorral sem volt semmi gond, pedig még a gumimatrac is leeresztett (arra nem merek gondolni, hogy a súlyomtól...). Sőt, még pisilnem sem kellett egész éjszaka, de még a lábam sem görcsölt. Csudálatos. Kapolcson viszont egyszer gyakorlatilag nem bírtam a nézőtérről felállni, annyira ráfeküdt valamire, vagy fogalmam sincs, de legalább ez megismétlődött, amikor a szántóföldön keresztül próbáltuk kikerülni a martonvásári dugót. Azóta semmi, és olvasom a poronty.hu-n, hogy hogy érzik magukat a kismamák - az ilyen idősek - ez valami rémes. Nem tudnak aludni, reflux, vizesedés, hajolgatásról szó sincs stb. - és én úgy felvidultam, hogy ezekhez a tünetekhez képest, az én egy-két apróságom kismiska (vagy Kis Miska?) - a körmömet lakkozni a lábamon már nem kényelmes, persze azóta folyton másik színt akarok. Ráadásul az egyik kollégám minden nap hevesen ápolja az önbizalmamat - ami azért rámfér, mert továbbra is csak hülledezni tudok a tükör előtt, hogy micsoda hatalmas, ÓRIÁSI hasam lett, és hol van itt a szexuális kisugárzás - de, ma megállapította, hogy én vagyok a legszebb kismama a világon, szexbomba vagyok és azonnal lefektetne. Tudom, nem illik kollégának ilyet mondani, de azért olyan jól esik ez...

Ma közben eszeveszett társasági éltet élek, 2-re megyek a Verához, 4-Bécivel úszunk a Komjádiban, 6-Laura, majd 7-Szászi, Melinda, Barna Orsi, Balog Attila, Győry Juci stb....Holnap Vajdahunyadvár elvileg, tegnap Xénia, hétvégén Kapolcs, előtte kisuszoda, és mindezekhez csak annyit tennék hozzá, hogy mennyei öröm az evés...

És tegnaptól Zorka...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása