Manka kirándult egy kicsit a hosszú hétvégén (drága papája most 11 napig van itthon)! Csütörtökön Mirkó 2. születésnapi zsúrja után pénteken nyakunkba vettük az országot, és nagyon elnagyolt tervekkel elmentünk Fertődre,

ahol találtunk egy tökéletes kis szállást (Bo-ni Vendégház, tiszta, tehát nyugodtan végig lehet nyalni a parkettát, tele van játékkal, kutyával és aranyhallal, közel van a meseszép kastély, a háziúr vadász, ingyen adja a sört és a pálinkát, jó meleg van, vadonatúj és olcsó). Picur gyakorlatilag háztól házig aludt, sőt Fertődön is csak egyszer kelt

éjszakánként, bár ismét 11-12 körül aludt el, de a módszer a "vaksötétben együtt hárman szigorúan fekszünk volt", egész simán ment, de itthon azért nem szeretnék vele együtt lefeküdni...pénteken az Eszterházy-kastély, ahol Léna 11 lakosztályt csaknem érdeklődéssel megtekintett, az utolsó négynél kellett csak kimenekíteni, de ragyogó vendég volt a kastély vendéglőjében és az ex-gardrób - most cukrászdában is. Aztán

szombaton Bécs, egész nap sétáltunk (a Mozart-házat és a Freud-rendelőt nem sikerült megnézni, csakúgy, mint a császári bútorraktárat, de a Wagner-házakat igen és jót ettünk a Naschmarkt-on)

, vasárnap a Fertő tó és Sopron, ahol a Fő téren lévő templomban Ebergényi ősöket találtunk, báró Ebergényi Lászlót és feleségét a kriptában. És - nem utolsó sorban - Pocak először kapott ő maga, önálló ételt étteremben. Egy kis adag sült krumplit. Ennél nagyobb hír csak az, hogy gyakorlatilag már csak két lábon jár, ha el is esik visszaáll, az egész kirándulás alatt egy könnycseppet nem ejtett (szeret utazni...értem én...)

, és ma a zenebölcsödében az első dalnál beállt a kör közepébe és iszonyatos édesen táncol, riszálja a kis fenekét, hadonászik, és rugózik, annyira aranyos, hogy belesajdul a szívem. Egyébként is az, irtó aranyos, és nagyon vicces. Csak azt nem szeretem, hogy mindig a wc kefével akar bökdösni meg rohangászni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robié 2009.10.27. 14:38:57

erről eszembe jutott, amikor kb. harmadik gimiben kirándultunk együtt Bécsbe meg erre a környékre. hasonló élmény lehetett ez is:-)

lamikriszti 2009.10.27. 16:22:09

Mmmm...hasonló...de most nem hagyott ott Somorjai Sopronban, mert szemtelen voltam. Vagy azért mert mindig elkéstem?

robié 2009.10.29. 09:52:42

ezt a Somorjai dolgot el is felejtettem (ami nem csoda az egész utazáson állandósult állapotunk fényében), csak az rémlett, hogy ott volt Boci meg Botos Tamás. de arról fogalmam sem volt, hogy ez milyen szervezés volt. mindenesetre az a Somorjai igencsak rád volt kattanva.

egyébként mit csinál ez a kis édes Manka a Wc kefével? ez lemaradt a végéről