lamikriszti 2016.09.22. 10:08

Anyukák szülinaposak, gyönyörű Alízok születnek, mindenek előtt Isten éltesse őket, a többi nem is olyan nagyon számít!

anyaszulinap.jpg

Tényleg nincs is sok újdonság a múlt héthez képest....Léna imádja a szertornát, Ákos utál óvodába menni (bár ha Ági néni van, akkor azért jóval könnyebb), pedig nagyon sok érdekesség van ott, például Bekit megharapta egy patkány, akit hörcsögnek hitt....Egyébként gyönyörű ez az óvoda, nem olyan patkányos-motkányos, de azért úgy látszik mégis akadnak meglepően kedves, szelíd, reméljük nem veszett egyedek. Nocsak.

Otthon nem akar furulyázni már senki, így szóltam is a nagyonkedves, tényleg cuki Máriának, hogy ne erőltessük a házi feladatokat, mert félek, hogy elveszem a kedvüket ezzel az állandó nyösztetéssel. Amiben nem vagyok annyira türelmes, ebben Tomi százszor jobb nálam, én mantrázom ezt a rémesen idegesítő "olvassunk egy kicsit Lénuskám, mikor veszed elő a furulyádat." Már magam hányok ezektől a mondatoktól, ráadásul nem visz sehova, és én is ezt hallgattam egész gyerekkoromban, hogy "tanultál már? Kész van a lecke?" Bááááááá......ezt én nem így akarom, de még erősen kell tanulnom. Tomi ebben jó mester. A héten találkoztam is vele ma reggel, együtt kávéztunk a kocsiban egy órán keresztül. Nagyon kellemes kis randi volt. Csodálatos, hogy nem unjuk meg egymást és nem kopik el a kapcsolatunk. Ha netán élnénk még 90 évesen, akkor is tudnánk egymásnak újat mondani, például bemutatkozhatnánk, szépen lassan, apró lépésekben megismerkedhetnénk egymással, elmondhatnánk mit történt velünk az elmúlt hatvan éveben, ilyesmi.....Ugyanis most az a helyzet, hogy külön járunk, egyikünk motorral a másik autóval (én az utóbbi vagyok). Ez azért jó, mert minden reggel flörtöl velem egy motoros, aki puszikat dob be az ablakon, cseveg, megsimogatja a kezem. Romantikus. Érzem milyen népszerű nő vagyok, a többi lány csak les az autókból, hogy így is lehet pasizni. A másik jó ebben, hogy Tomi jobbára hazaért hétre - vacsorára. Én azonban minden reggel hajszál híjján idegösszeroppanást kapok az autóban olyan dugó van, bár ma még ez is jobb volt. Ma egy óra volt az út, ez pedig egészen fenomenális. Röviden így. Most ez jut eszembe. bar360.jpg

Ez vasárnap este az Andrássy úton a Bar 360 a gyerekekkel. Előtte Anyával és Apával Csárdás királynőn voltak.

duna8.jpg

duna5.jpg

Szombaton pedig Anyát ünnepeltük, először a Határcsárdában, aztán átmentünk komppal a szigetre,

duna1.jpg

végül pedig nem hallottunk szarvasbőgést sajnos a Pilisben. De jó félelmetes volt. Aztán ehettünk csokitortát, amit Lénával csináltunk Anyának fél kiló csokiból. Finom volt.

annaval_furulya.jpg

Léna és Anna furulyázik, illetve fife-ozik....

Ez a Templomkert, a sulival szemben. Nagyon szeretjük:

teplomkert1.jpg

Ákos kicsit anyagias lett, ilyen mondatai vannak:

"Gyűjtöm a papírpénzt. Azokat nagyon kedvelem."

"Születésnapomra olyan levelet kérek, amiben pénz van." És miután erre valószínűleg furcsán néztem, hozzátette, hogy "de legyen beleírva, hogy 'szeretlek'...........Ööööööööö.......Meg kérek egy...........öööööö.....törölközőt is."

templomkert2.jpg

Közben azt is megtudtuk, hogy "Ivett néni nem tud az ujján labdát pörgetni. Műkörme van." (ő az óvó néni)

Ági néni -én úgy látom, csak akkor szól, ha tényleg muszáj, vagy valaki veszélyben van. Semmi fölösleges buzgalom. Laza és kedves, és látszik rajta a rutin. Mindent csípőből és könnyedén, mindenféle izzadtságszagú erőlködés nélkül. Én ezt csípem. Ákos szerint Ivett jóval szigorúbb. A minap borzasztóan elkeseredve jött ki délután, mert Ivett felírta a "rossz gyerekek listájára"... Ákos szerint mert nem ivott, Ivett szerint mert nem fogad szót és szemtelen. Ákos úgy rekonstruálta az esetet, hogy ebédnél inni kellett volna, ő ehelyett odarakta a füléhez a poharat és felfedezte benne a tenger zúgását. És ezt elmondta a többieknek is. Akik nyilván kipróbálták. Ilyen az óvodai élet. Tessék.

templomkert.jpg

Templomkert!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása