Ez a Gesztenyéskertnél az uszoda, a MOM-mal szemben.

De tegnap este fél 9-kor is úsztunk a Dunában, a gyerekek most Szabadkígyóson. Ennek van romantikája....Mármint az esti dunázásnak.

Közben pedig itt a kongói dal, Béci, Lorcsi, nem tetszik annyira ez a feldolgozás, ami a Kuruttyuló Békakirály CD-n van sokkal nyersebb, vadabb, az nekem jobban bejön, de ez sem rossz. A Kuruttyoló Békakirály pedig egy hangoskönyv, amit most hallgatunk, mesekönyvvel, világ zenéi, világ meséivel. Nagyon szeretjük. Ez pedig a kongói mesében az egyik dal, imádom. https://www.youtube.com/watch?v=JowSCbVyobA

Tehát telik a nyár. Volt benne Füred (Amazonasi Indiánok kiállítás meg vihar), azt már írtam.fured1.jpg

Aztán elmentünk értük Tihanyba, kicsit ketten, kicsit négyen, ArtPlacc, éjszakai fürdés a gyerekekkel, Vaszary Kiállítás, isteni reggelizőhely, belső tó, nekem névnapi vacsora a Balaton fölött...tihanyvaszary.jpg

Most pedig Szabadkígyós. Igazi falusi idill. Lehet bugyiban utcára menni, kötelet mászni, fürdeni napestig, barackot falni, későn feküdni, későn kelni, végeérhetetlenül csúszdázni a strandon. NYÁR :)...

Mi közben úszunk este a Dunában, fröccsözök a Margit szigeten Évivel, Laurával, kávézom Verával, ruhát meg játékot és ruhát viszek a menekülteknek, csodálom a média erejét és szalonnát szeretnék sütni...Nagy tűznél, nyárson, és sok szalonnazsíros kenyeret szeretnék enni. Meg én is akarok evezni a Dunán és sátorban aludni. Pénteken megyünk Szabadkígyósra a gyerekekért, lesz ott nagy unokateskézés (Lami Klári és a három gyerek), majd vasárnap haza...Jön a Babcsa és Gyuszi segítő jobbja és szerdán szeretnék lemenni a Balatonra. A nagyon szeretett zöld Balatonra, sátorral. Szalonnátsütni. Gumi csónakban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.