lamikriszti 2015.04.21. 13:29

Ákos tegnap begyulladt mellbimbóval jött haza az oviból.

"Ákos, mi történt a ciciddel?"

"Huba megharapta. Vagy a Vendel...."

Jó Isten...Mi lehet az óvodában...? Azt már meg sem kérdezem, hogy ruhában vagy ruha nélkül.

Mindazonáltal sikerült drága kicsi Lencsikét beíratni az iskolába. A Templomdombiba. Nagyon megkönnyebbültem és örülök, nem beszélve Róla. Ő is boldog. Én persze rettenetesen aggódom is, hogy milyen lesz az osztály, de előtte most inkább egy kicsit pusztán örülök. Anya, Móni és Rita volt aki a Szent Andrást támogatta, ők csalódottak (bár Móninak is vannak erős kétségei, de őt nagyon köti a közösség, a barátai). Viszont minden barátom és kollégám egyértelműen, ellentmondást nem tűrően a Templomdombi mellett volt, ők döbbenten álltak már az ötlet előtt is, hogy szóba került a Szent András. Meglátjuk, csak kicsi Lénám ne bánja.

iparm1.jpg

Az Iparművészeti. Ez tetszik nekem, pedig én csináltam.

iparm_2.jpg

Aztán elmúlt egy nászutazós hétvége, mi mondjuk nem utaztunk sehova, de a gyerekek a Kővirágba, Köveskálra, amit roppant mód élveztek. Ezt megértem. Én is imádtam. http://kovirag.hu/ Voltak tapolcai tavas barlangban, meg Szigligeten, meg Kőtengeren, mi kellhet még...

koveskal1.jpg

koveskal2.jpg

koveskal3.jpg

koveskal4.jpg

Mondjuk szép idő, az nem volt.

koveskal5.jpg

koveskal.jpg

Én meg pénteken Szentendrén tettem egy kört a könyvtárban, bevásároltam egy antikváriumban jazz cd-ket 400 Ft-ért, meg nagyon jó könyveket ugyanennyiért, majd elmentem a művészellátóba vásznat meg terpentint venni, és úgy éreztem, hogy ez azért a tökéletes péntek délutánok egyike. Mesebeli forró csokoládé után átrendeztem egy kicsit a nappalit, festettem egy dzsungeles képet, hallgattam Dizzy Gilespie-t és utána olvastam nagyon sokáig. Eszeveszett jó volt. Szombaton nem sikerült megnézni a filmet, amiért Pestre mentünk, de láttuk a kiállítást az Iparművészetiben (MOME ösztöndíjasok), és mellette megnéztük még az ősi Kínát is 7000 Ft-ért. Én rajongok az Iparművészeti Múzeumért, de mégis 7000 Ft két nem túl jó tárlatért....Kinek szól ez? Biztos nem átlagos magyar értelmiségi családoknak....De legalább ettünk cukrozott ibolyát a Vas utcában egy kis francia helyen. Ő meg Nizzából idejött a 8. kerületbe cukrozott ibolyát árulni. Nem értem én az embereket. https://www.facebook.com/Bistromolecular?fref=ts

szulinap.jpg

Ez még Tomi szülinapi citromtortája. Aki Szentendrén van, annak muszáj ide elmenni. Itt minden természetes és nagyon-nagyon finom. Egy fiatal csapat csinálja, pszichológusok, egy filozófus, egy hentes, egy informatikus. https://www.facebook.com/Finomeria?fref=ts

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása