lamikriszti 2014.02.06. 11:34

Rolli-polli

Ilyen a Rolli-polli:

rollipollii.jpg

rollipolliii.jpg

rollipolli.jpg

Mondjuk épp tegnap kifejezett nehézségeket okozott, hogy Lencsi bemenjen. Ezt én annak tudom be, hogy a múlt alkalommal megvettük a bérleteket egy tetemesebb összegért. Én viszont eddig életemben akárhányszor bérletet vettem valahova, soha többet nem mentem oda. BKV bérletem is csak azért van, mert a cég veszi. Szóval nagyon nem lepődtem meg. Egyébként annak tudtam be, hogy a két tanár közül az egyik kivételesen másik volt. Ez drága Tedisemnek elég volt ahhoz, hogy zokogásban törjön ki, hogy ő nem megy be. De akármi is van, az én kötelességem - még hogyha kicsit autisztikusnak tűnik is a viselkedése -, hogy a gyerekem mellett álljak, így szépen beszélgettünk arról, hogy milyen helyes ez a lány, majd végül  - bár nem szabadna -, én is beültem az órára, hogy Lencsi mégiscsak bemenjen. És bement és nagyon élvezte. Szeretném azt hinni, hogy legközelebb nem akad fönn, ha másik lány lesz...Ákos persze közben bent randalírozott, őt nem zavarta, hogy nem a megszokott nő csujogat bent. Felmászott a gerendára, leesett, majd nyugtázta, hogy "puff". Majd újra felmászott és kijelentette, hogy "én simán leesek.", de nem esett le.

Ez suttogva mondom, brie írással írom: Lencsi két napja nem cumizik...- a görkoriért. Nem könnyű, de csinálja. És mára már újra sír reggel az oviban. Délibáb volt csak a januári kezdet, de most már tudjuk, hogy milyen lehetne. Az sem sokkal jobb érzés, hogy kicsi Unkim, meg bemegy simán, de olyan kis álmos, és Zsóka néni ölelését keresi...(az enyémet akarom neki, én hadd ölelgessem őt...De jó ez persze, örülök én, csak féltékeny vagyok :(...És abban sem vagyok biztos, hogy nem a cicije felé kevergett az a kis 9 körmös kezecske...)...Mert a körme már 90%-ban leesett. De azt mondja, hogy nem fáj. Nekem akkor is fáj, ha ránézek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása