lamikriszti 2014.01.20. 15:17

Nász-szombat

Egyrészt pénteken majdnem végig ügettem az órám, ez hatalmas sikerélmény. A ló, amin lovagolok, nem különösebben fogad nekem szót, sőt sajnálatos módon néha annyira megelégeli, hogy noszogatom, hogy lecövekel és egy lépést nem hajlandó menni. Ha dicsérni akarnám a technikámat, azt mondhatnám, hogy legjobb esetben is semmibe vesz. Néha lázad is, rúg és háborog, jobb esetben csak totálisan negligál. Tehát van hova fejleszteni a módszeremet. Nem vagyok elég erélyes. Efelől semmi kétség. De ha megy - éppen a fentiek miatt - csodálatos...

lóó.jpg Itt megy. Látszik, hogy elmosódik körülöttem a táj. Ez a sebesség miatt van...:)...

Szombaton a tökéletes P'Art mozis bábszínházban voltunk a gyerekekkel, Flóráékkal, azaz a tökéletes kombináció: bábszínház-kakaó+kalács-kézműveskedés-magyar népmesék a moziban...utána már majdnem hagyomány, Flórák nálunk ebédeltek, ezúttal véletlenül, majd gyerekek a Szüleimhez, és óóóóóó.....nászút.....Komolyan mondom a nászutunkon nem értékeltük a pillanatokat ennyire, pedig jók vagyunk ebben, de most minden egyes kettesben töltött percet mohón iszunk, hogy kissé patetikus legyek. És ráadásul micsoda nedű ez, hogy fokozzam a pátoszt. Persze közben nagyon-nagyon-nagyon hiányoznak a gyerekek, de akkor is eszeveszett jó együtt. Szerelem, boldogság, derű, kuncogás, Városliget Café, ami nekem a legjobb ma Pesten, bár sajnos nem ismerem az összes vendéglátóipari egységet, de így is. Isteni, tökéletes, pont az én ízlésem enteriőr, mennyei ételek, vicces pincérek, egyéniséggel, közben alattunk korcsolyáznak, amit imádok nézni, szóval nekem abszolút 10-ből 10 pontos.

0kávé.JPG

Városl1.jpg

Városl2.jpg

Aztán elmentünk színházba, amire úgy vágytam már, az is nagyon jó volt, épp csak a Vitéz-nagyszülőktől kapott Maori.masszázst nem sikerült, de az már sok is lett volna a jóból....És addig aludtunk ameddig akartunk....Közben pedig a gyerekek korcsolyáztak és színházban voltak, majd találkoztunk a Keresztapámnál, ahol a Nagypapám 92. szülinapját ünnepeltük. Efélén:

Lami család 1.jpg

Gyula-Apa-Ákos.jpg

Ezt most nem is írom ide, csak lehelem: Lencsi 8 napja nem sírt az oviban..........

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása