Ezt persze az Ákom mondja, talán mondanom sem kell. Ki más...

erdő.jpg


Olyan remek az, hogy egyszer csak elveszik az egész bejegyzés. Korántsem vagyok annyira lelkes az újraírásnál. Roppant csúnyákat gondolok ilyenkor csak. Semmi mást.

puskakicsiÁ.jpgNos. Gondolok valami megnyugtatóra. Például a gyerekeimre puskával. Nem, nem én vagyok, aki a helyes puska-tartásra oktatja őket, én az vagyok, aki kiszállítja a hangyákat - élve - a lakásból a kertbe, adott esetben. Előtte mérlegelem, hogy tart-e még a jégkorszak.

puskakicsL.jpg Bájosak, ugye?

fürdés kesztyűben.jpgIgen, Léna itt kesztyűben fürdik.

Sajnos néha egymásnak esnek, de máskor meg csókolóznak. Erről még mindig nem sikerült lenevelni őket. Szenvedélyes gyerekek, tényleg. Ákom tegnap megvert egy kislányt a bölcsiben babakocsival. Egyébként szerintem általában szelíd kisfiú. A bölcsis néni is csodálkozott. Előtte meg megkaparintott egy jó ollót, és szemmagasságban (az övében) belevágott az egyik függönybe. Ennek én nem örülök.

Lencsike meg mondja-mondja a Miatyánkot, fújja egymás után, az oviban minden nap elmondják (azt hiszem), Ákom is utána: "Miatyánk, aki a szennyesben vagy..."

Megyünk át az úton, mondom a gyerekeknek, ahogy szoktam "balra nézek...- nem jön semmi; jobbra nézek... - nem jön semmi" - Ákom megszólal: "csak a baj jön...". Lehet, hogy mégis felfogott valamit a balesetből. Egyébként rekonstruálták, és kiderült, hogy egy kisteherautó jött belénk hátulról (azt hiszem ezt láttam a szemem sarkából), az nyomott a szalagkorlát alá. Oldalról még mindig nem tudjuk mi történt.

Jövő héten - elvileg - megyünk Tomival kettesben Berlinbe, bár most éppen úgy érzem, hogy nem birok ki a gyerekek nélkül 3 éjszakát. De közben odavagyok a Tomiért, és annyira jókat utaztunk hajdan, nagyon jókat. És rettenetesen szeretem. Úgy belefeledkeznék egy kicsit, de közben 3 nap a gyerekek nélkül..rémes. Nagy dilemma. Találtam egy szupernek tűnő ki lakást is, ott el is férnénk kényelmesen...Esetleg utánunk jöhetnének 1,5 nap után, az ideális lenne. Most titokban olvasom a Berlin utikönyvet,meg mindenféle Berlines szépirodalmat...


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása