Itt Lencsi süvít. Alatta nem látszik, hogy Ákom élvezte, pedig nagyon. Komolyan. Én nem láttam (de hallottam, hogy kacag), és több szemtanu bizonygatta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval bontogatja már három éve a szirmait, de most talán elkezdte az oviban is. Nem merem elkiabálni, de Ági néni és Zsóka néni is úgy látja, hogy megtört a jég, és én is gyanakszom...Már két napja jóság virágot kap, Ági néni lelkes, hogy Lencsi milyen tüneményes (Lenka kommentje: Nem voltam tüneményes, pont olyan vagyok, mint bármikor máskor.), sőt először volt napos szerdán. Kis köténykében. Cuki. Majd csütörtökön Iza-napos, aki nagy cinkosan szaladt oda hozzám, hogy "Lénának két kanalat adtam!". Úgy örültem. Megfogant a mag, sőt az asztaltársaság is elfogadta, Lencsi vállalta a két kanalasságot, bár a többiek eggyel, és én ennek örülök. Kiállt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nekem még az is kicsi jel arra, hogy úgy tűnik integrálódik, hogy eddig akárki akármit kérdezett az oviról, az "titok" volt. Tegnap legnagyobb meglepetésemre a Napórásházban egy vadidegen, új felszolgálló lánynak, mindent elmondott - magától -, az óvodáról. Döbbenten látom, mire elmagyarázza nekem, hogy ő a titkait a Napórásház-béliekkel megosztja. Itt lehet kérdezni a délelőttről, aki idejön, vagy itt van, azzal megoszt mindent. Telefonon is. Már ha itt hívják őt. Erre lelkesen javaslom, hogy akkor most én itt üldögélek pont, meséljen, de engem lerázott, hogy én úgyis kukucskálok az ablakon amikor megyek érte. Köszi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek a fejlemények. Valamint Ákom integet a WC-n lefolyó víznek és mondja a krokodilra, hogy "koko", a játékokra meg, hogy "jékok". És gyakorlatilag minden kérdésre rázza a fejét. Meg 4 örlőfoga jön egyszerre - fincsi -, és pillanatokon belül felébred, úgyhogy biztos nem tudom felrakni az összes síelős képet, olyan eszeveszett lassú a lap. Ákom meg olyan gyors. De végügült megint egy Hattyúk tavát a Bábszínházban (csöndben dünnyögött csak néha), pedig messzemenően kortárs rendezés volt, bár 7 éves kortól ajánlották, de csak legyezők illegtek-billegtek. A pénztáros heves lebeszélése ellenére Léna ezt is élvezte, nagyon. Ezen azért én is meglepődtem. Mármint, hogy ezt élvezte. Az egyetlen bánat az volt, hogy ez nem az Opera és nem balett, de annyira akarta a Hattyúk tavát, hogy végül beérte ezzel (bár előtte grandiózus hisztit kaptam, mert nem hoztam el a csillogós színházi cipőét. Hiába. Hibáztam.) Ma meg az oviban van bábszínház, és vasárnap gyerekhangversenyre megyünk a MüPába, Ravel: Gyermek és a varázslet a Filharmonikusokkal, de most Ákom marad fiúskodni Tomival, mi megy lánynapozunk.

Kinek van ötlete olcsó külföldi útra? Ez az utolsó GYES-es nyarunk, úgyhogy alább kell adni a vágyimat, de hátha. Én azt találtam ki, hogy cseréljünk lakást valakikkel egy hétre, így mindenki megússza a szállásköltséget. Szóval, ha van olyan ismerősötök, aki Szentenrére jönne egy hétre...És esetleg Kuala Lumpurban lakik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása