lamikriszti 2011.08.30. 14:00

Ars poetica:

"-Tomika, Tomika, nem érek rá!

-Mit csináltász?

-Dolgoztam.

-Mit?

-Azt dolgoztam, hogy pénzt kell mindig költenem." - Nem mondom...ez is egy szép munka. Én szeretnék munkamániás lenni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én közben azt a hízelgő megszólítást kaptam, hogy "mamaháziállat." Nos, itt tartunk.

Ezt a Kinga készítette Katiék esküvőjén, ami sok-sok szépség és jóság mellett azért is volt emlékezetes, mert Kati-Atika 2 lánya nálunk aludt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lencsi életében először történt ilyen hatalmas buli, egy négyéves Gréti és egy hatéves Sári személyében. Lenka odavolt, és meglepően simán ment a dolog. Persze az esküvőn táncolás és rengeteg fürdés után 22.01-kor mind a négy gyerek aludt, mint a medve (télen).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Olyan kényelmes, hogy nem tudtam soha életemben pár szót se mondani."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása